سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار:

۱۲ نقطه جاده‌ای سمنان برای احداث مجتمع رفاهی بین راهی شناسایی شد

حشمت الله عسگری گفت: اکنون ۶ مجتمع رفاهی بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان سمنان در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تمام نقاط استان سمنان که امکان ایجاد مجتمع رفاهی بین راهی دارد شناسایی شده و اکنون ۶ مجتمع رفاهی بین راهی در محور‌های مواصلاتی استان سمنان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در محور مواصلاتی تهران- مشهد از شهرستان سمنان به بعد مسافت‌ها و فواصل مجتمع‌های رفاهی افزایش می‌یابد، افزود: احداث مجتمع در این مناطق در اولویت قرار دارد و چهار مجمتع از ۱۲ نقطه شناسایی شده برای ایجاد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این مسیر در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه مجمتع‌های رفاهی بین راهی موجب کاهش تصادف‌ها و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها می‌شود،بیان کرد: از منظر اقتصادی مجتمع‌های رفاهی بین راهی یک فرصت سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای محسوب می‌شود.

حشمت الله عسگری تصریح کرد: برای احداث مجتمع رفاهی در مسیر بین شاهرود- عباس آباد میامی از محل منابع اشتغال روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاروانسرا‌ها جاذبه‌ای برای گردشگری، توقف مسافر و کاهش تصادف‌های جاده‌ای محسوب می‌شود، اما به خوبی از این ظرفیت استفاده نشده است.

این مقام استانی ابراز داشت: برخی کاروانسرا‌های استان سمنان درتملک اوقاف قرار دارد که روش واگذاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه به سرمایه‌گذار مناسب نیست و کمتر استقبال صورت می‌گیرد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه در احیای کاروانسرای لاسجرد و میامی برای رونق گردشگری و ایجاد توقفگاه جاده‌ای همراهی مطلوبی داشته است.

انتهای پیام / م

 مجتمع‌های رفاهی بین راهی یک فرصت سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای محسوب می‌شود

برچسب ها: استانداری ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.