سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه احتمالات نقل و انتقالاتی سپاهان

باشگاه سپاهان با جذب ۲ بازیکن دیگر لیست نفرات بزرگسال خود برای فصل آینده را تکمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی در بازار نقل و انتقالات عملکرد درخشانی داشتند و تاکنون در جذب بازیکنان مدنظر امیر قلعه نویی موفق عمل کردند. حفظ کی روش استنلی یکی از دغدغه‌های قلعه نویی برای فصل جدید بود که در نهایت مسئولان این تیم توانستند رضایت این بازیکن برزیلی را جلب کنند و قراردادش را تمدید کردند.

به هر حال طلایی پوشان سپاهان با حفظ مهاجم گلزن خود ۲ بازیکن بزرگسال و ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال می‌توانند جذب کنند، اما مسئولان این تیم اصفهانی در سکوت خبری نقل و انتقالات خود را پیش می‌برند و معلوم نیست لیست را قبل از شروع لیگ نوزدهم تکمیل می‌کنند یا در طول فصل این کار را انجام می‌دهند.

در حالی که گفته می‌شود سروش رفیعی و شایان مصلح بازیکنان مازاد پرسپولیس در لیست خرید قلعه نویی هستند، اما مسئولان سپاهان جذب این ۲ بازیکن تکذیب کرده و بیان کردند بازیکنان خوبی در پست‌های دفاع و هافبک دارند و نیازی به این ۲ بازیکن ندارند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال سپاهان می‌تواند ۲ بازیکن بزرگسال به خدمت بگیرد به نظر می‌رسد قلعه نویی در پست مهاجم بازیکن بگیرد.

لیست ورودی سپاهان:

  • جورج ولسیانی، رضا میرزایی، علیرضا نقی زاده، محمد زینالی، محمد طیبی، محمدرضا حسینی و مرتضی منصوری

لیست خروجی سپاهان:

  • سیاوش یزدانی، محمد ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد مسلمی پور، خالد شفیعی، حسن جعفری، رضا دهقانی، میلاد سرلک و بختیار رحمانی

بیشتر بخوانید:  

جدال دوستانه سپاهان با تیم ترکیه‌ای زیر ذره‌بین یوفا

برتری سپاهان در نخستین بازی تدارکاتی در ترکیه

کی روش به اردوی سپاهان ملحق شد


انتهای پیام/ 

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.