سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ستاد الف فاتح مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس در ریگان

پرونده مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس شهرستان ریگان با قهرمانی تیم ستاد الف (شهید فرهاد دهقان) بسته شد.

سرهنگ حمید رضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس در ریگان اشاره کرد و گفت:  این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده و کارکنان انتظامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، شهرداری، یگان حفاظت محیط زیست و جمعی از ادارات شهرستان ریگان برگزار شد.

وی از ورزش و آمادگی جسمانی در ناجا به عنوان مهمترین عامل تقویت روابط سالم نام برد و افزود: اجرای برنامه‌های ورزشی سودمند یکی از اهداف اصلی پلیس است.

سرهنگ تاج آبادی تصریح کرد: ورزشکاران با توجه به منش و رفتار شایسته و مناسب خود در تمامی مجالس و جوامع، افرادی قابل احترام هستند و در مجموعه ناجا نیز الگویی برای سایر کارکنان محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: جام شهدای پلیس، به یاد شهیدان والامقام فرهاد دهقان و رضا غلامشاهزاده همزمان با دهه کرامت آغاز شد که طی آن تعداد ۴ تیم از ستاد، پلیس‌های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‌ها به مصاف هم رفتند.

سرهنگ تاج آبادی افزود: در پایان این رقابت ها، تیم ستاد الف (شهید فرهاد دهقان) جام و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ب

اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای پلیس در ریگان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.