سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف در محور ایلام - سرابله/ کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت‌ها / آتش ۸ هکتار از مراتع و مزارع ایوان را سوزاند

مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف در محور ایلام - سرابله

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:۳ نفر در حادثه تصادف محور ایلام _ سرابله مجروح شدند.

همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ساعاتی پیش در پی وقوع یک فقره تصادف در محور ایلام -سرابله قلندر به علت انحراف به چپ پراید و عدم خط کشی مناسب، ۳ نفر مجروح شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه استان، انحراف به چپ پراید، عدم خط کشی مناسب و تخصیص سهم عبور مناسب طرفین هر کدام به میزان ۵۰ درصد نسبت به وانت پیکان را علت تامه تصادف ذکر کردند.

گفتنی است مجروحان این حادثه، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی استان ایلام و خانواده وی بوده است که بلافاصله توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان جهت مداوا اعزام شدند.

کاهش ۲۰ درصدی وقوع سرقت‌ها و افزایش ۱۲ درصدی کشف سرقت در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از کاهش ۲۰ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها و افزایش ۱۲ درصدی کشف سرقت از ابتدای سال جاری خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی این شهرستان، میزان وقوع سرقت‌ها از ابتدای سال تاکنون ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و کشفیات سرقت‌ها ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: با تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق مستعد جرم و کنترل سارقان سابقه دار سعی کردیم محیطی امن را برای شهروندان فراهم آوریم.

سرهنگ ولیان، استفاده از نگهبانان محله و مشارکت شورا‌های معتمد پلیس را از دیگر راهکار‌های پیشگیری از وقوع سرقت در این شهرستان عنوان کرد.

وی با قدردانی از همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و مشارکت مردم با پلیس در تمامی طول سال بیان کرد:همدلی و مشارکت خوب دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تاثیر بسزایی در کاهش جرایم داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی افزود: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی نیز به صورت مستمر از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی توسط روسا و مدیران در مدارس، محلات و مساجد در سطح شهرستان برای شهروندان انجام شده است.

بیش از ۸ هکتار از مراتع و مزارع ایوان در آتش سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت:۸ و نیم هکتار از مراتع و محصولات باقی مانده کشاورزی تنگه گرمه در آتش سوخت.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس‌های مردمی در خصوص آتش سوزی مراتع و مزارع در "تنگ گرمه"ماموران پلیس بلافاصله جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد:برابر گزارش ماموران اعزامی به محل حادثه، ۴ و نیم هکتار از مراتع و ۴ هکتار از محصولات باقی مانده کشاورزی (پیچر) به علت نامعلوم طعمه آتش شد.

عالی پور با بیان این که آتش سوزی با تلاش نیرو‌های امدادی، انتظامی و کمک‌های مردمی مهار شد، ادامه داد:تحقیقات پلیسی در خصوص علل و عوامل بروز آتش سوزی در دستور کار است.

 

کشف ۷ دستگاه کولر گازی قاچاق در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ازکشف ۷ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جنداله هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۷ دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ شهبازبیگی با اشاره به اینکه محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است بیان کرد: دراین زمینه راننده دستگیر وپس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران اضافه کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، بطور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

پایان خط سارق اماکن خصوصی با پنج فقره سرقت در ملکشاهی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق سابقه داری را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر کنند.

سرهنگ ولیان اضافه کرد: این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد، لب به اعتراف گشود و به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا نیز روانه زندان شد.

 

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.