سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن کشتی چوخه کشور؛

حمایت مسئولان به منظور تشکیل فدراسیون کشتی با چوخه

رئیس انجمن کشتی چوخه کشور گفت: ایجاد فدراسیون ملی برای رشته کشتی با چوخه نیازمند،حمایت بیشتر مسئولان از این ورزش سنتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قربانعلی قائمی رئیس انجمن کشتی چوخه کشور در گردهمایی بازنگری قوانین و مقررات جدید کشتی در مشهد گفت: بحث بازنگری قوانین و مقررات مربوط به کشتی چوخه در سال‌های مختلف وجود داشته که اولین بار در سال ۴۲ و آخرین بار سال ۹۵ در بجنورد انجام شد.
 
او تصریح کرد: این بار نیز در شهر مشهد آخرین قوانین مربوط به این رشته سنتی و پرطرفدار با حضور ۱۲۰ صاحب نظر و پیشکسوت کشور بررسی شد.
 
رئیس انجمن کشتی چوخه کشور گفت: کشتی چوخه در سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشته و امروز این ورزش نیازمند ساختار متناسب است از این رو خوش بین هستیم که روز‌های بهتری برای این ورزش داشته باشیم.
 
نودهی رئیس انجمن کشتی چوخه مشهد نیز گفت: از مسابقات چوخه استقبال خیلی خوبی می‌شود و سعی می‌کنیم در سطح بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
او تصریح کرد: هم اکنون خرد جمعی خوبی در خراسان رضوی برای کشتی با چوخه وجود دارد و حمایت بیشتر مسئولان از این ورزش نیاز است.
 
رئیس انجمن کشتی چوخه مشهد گفت: به دنبال این هستیم تا چوخه خراسان رضوی هدفمند و ساختار منظمی داشته باشد که بتوانیم این رشته ورزشی را از انجمن به فدراسیون تبدیل کنیم.
 
گردهمایی کشوری بازنگری قوانین کشتی چوخه به همت خراسان رضوی و انجمن چوخه کشور به میزبانی شهر مشهد برگزار شد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

گردهمایی بازنگری قوانین و مقررات جدید کشتی در مشهد با حضور رئیس انجمن کشتی چوخه کشور

 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.