سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر حماسه آفرینی‌ها و دلاوری‌های کرمانشاه به عنوان دیار پهلوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر حماسه آفرینی‌ها و دلاوری‌های کرمانشاه بعنوان دیار پهلوانان گفت: حضور بانشاط و پرشور ورزشکاران ایران در مسابقات ملی و جهانی نماد مقاومت و پایداری ملت ایران در مقابل بدخواهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : ورزشکاران همواره رقم زننده مسیر افتخار آفرینی ملت ایران در عرصه‌های جهانی بوده اند.

وی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد گفت : ۳۱ سال پیش در چنین روزی دشمن اشتباه محاسباتی کرد و به تصور اینکه ما از روی ضعف قطعنامه را پذیرفتیم با هدف شکست استقامت ملت ایران به مرز‌های ما هجوم آوردند.

الهی تبار ادامه داد: حماسه غرورآفرینی مرصاد منافقین را به زباله دان تاریخ فرستاد و زمینه سقوط صدام را رقم زد.

وی با اشاره به مشابهت عملیات مرصاد و امروز کشور افزود: دشمن در توافق برجام نیز احساس کرد که ما از روی ضعف توافق کرده ایم و به همین دلیل از آن خارج شد، اما ملت مقاومت کرده اند و نماد آن حضور باشور و نشاط ورزشکاران در عرصه جهانی است.

وی گفت : مسابقات بوکسجوانان کشور انتخابی تیم ملی از امروز (شنبه) به مدت پنج روز در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی استادیوم آزادی شهر کرمانشاه آغاز شد.

الهی تبار افزود :  ۳۴ تیم از ۳۱ استان کشور، یک تیم از کیش، یک تیم از منطقه آزاد الوند و یک تیم از توابع تهران با ۳۵۰ ورزشکار به این مسابقات اعزام شده اند.

وی افزود : این مسابقات با هدف انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

ورزشکاران همواره رقم زننده مسیر افتخارآفرینی ملت ایرانند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.