سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مرحله نخست رقابت های دارت رنکینگ کرمان

مرحله نخست مسابقات رنكينگ استانى و زير گروه ليگ برتر كشور با معرفی برترین ها در بخش های بانوان و آقایان در خانه دارت کرمان خاتمه یافت.

مجید سخنور مسئول اجرایی رقابت های در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مرحله نخست رقابت‌های دارت رنکینگ استانى و زیر گروه لیگ برتر کشور با حضور ۱۸ شرکت کننده در بخش بانوان و آقایان در محل خانه دارت کرمان (سالن فجر) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بهترین بازیکنان دارت کشور لیگ برتر بازی می‌کنند و اگر بازیکنی بخواهد به لیگ برتر راه پیدا کند باید اول رتبه برتر استان خود را داشته باشد تا به پلی آف (که بهترین‌های تمام استان‌ها هستند) راه پیدا کند، افزود: نفرات برتر این مسابقات ابتدا به لیگ زیر گروه و سپس لیگ برتر راه پیدا می‌کنند.

سخنور تصریح کرد: در پایان مرحله نخست رقابت‌های دارت رنکینگ استانى و زیر گروه لیگ برتر کشور در بخش بانوان، فریده جابری نسب از شهر جوپار، افسانه زید آبادی از مس شهربابک و زهرا پور یزدانپناه از برق منطقه‌ای به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در بخش آقایان نیز محمدرضا زمانی راد از شرکت توزیع برق شمال، امیر مهدی زنگی آبادی از تیم شهدای منطقه سعیدی و محمدرضا شمس الدینی سعید از شهر جوپار عناوین اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.
سخنور افزود: مراحل بعدی این رقابت‌ها نیز ۱۵ شهریور و ۲۶ مهر ماه برگزارمی شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مرحله اول مسابقات دارت رنکینگ استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، دارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.