سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۴ ماهه نخست امسال؛

پرداخت ۲۸۳ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان فارس

مدیر کل امداد فارس از پرداخت ۲۸۳ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به فعالیت شعب صندوق امداد ولایت در استان فارس گفت: ۶ هزار و ۵۳ فقره تسهیلات به ارزش ۲۸۳ میلیارد و ۱۱۹ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۲۰ ریال به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط در ۴ ماهه نخست امسال از طریق شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و بخشی از تسهیلات اشتغال توسط صندوق امداد ولایت به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد و متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، یادآور شد: ۵ هزار و ۶۴۷ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۲۲۹ میلیارد و ۷۹ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۳۲۰ ریال و ۴۰۶ فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ ۵۴ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال به خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در استان و متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

بذرافشان ادامه داد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت، بازسازی مسکن و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل‌های کشاورزی، دامداری، قالیبافی و. پرداخت شده است.

وی با اشاره به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، بیان کرد: خیران با حضور در شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد می‌توانند نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام کنند. خیران، صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد، اتحادیه‌ها و ادارات می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: امید است با مشارکت خیران بتوانیم شرایط مناسبی برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.
انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب پذیر فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.