سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه رتبه دوم فن بازار‌های کشور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه رتبه دوم فن بازار‌های کشور را در نیمه دوم سال ۹۷ کسب کرد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه رتبه دوم فن بازار‌های کشور را در نیمه دوم سال ۹۷ کسب کرده است.

وی گفت : این فن بازار زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی فعالیت دارد.

به گفته وی، فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه در سال ۹۶ هم توانست رتبه سوم را بین فن بازار‌های منطقه‌ای کشور کسب کند.

کردستانی از فن بازار‌ها به عنوان اصلی‌ترین محرک‌های مستمر ایجاد نوآوری و رفع نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی در کشور یاد کرد که فضای کسب و کار را در هر شرایط اقتصادی بهتر کرده و متحول می‌سازند.

این مسؤول با بیان اینکه فن بازار‌ها خدمات متنوع و پیشرفته‌ای را برای بهبود محصول با دانش بومی فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: واحد‌های صنعتی که هنوز ارتقا محصول نداشتند و یا تکنولوژی و فناوری خود را به روز نکردند باید از ظرفیت فن بازار‌ها استفاده کنند.

وی اشاره‌ای هم به فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه داشت که در بهمن‌ماه ۹۴ راه‌اندازی شد و فعالیت‌های خود را با استفاده از کارگزاری بخش خصوصی و با هدف افزایش سهم شرکت‌های داخلی در تامین نیاز‌های فناوری و تجاری‌سازی محصولات فناوری از فروردین ۹۵ آغاز کرد.

کردستانی تاکید کرد: این فن‌بازار تلاش دارد با شناسایی گلوگاه‌های فناوری در صنعت از یکسو و احصا و نمایش توانمندی‌های شرکت‌های صنعتی دانش‌بنیان از سوی دیگر، پلی برای ارتباط مستمر و پایدار بین عرضه و تقاضای فناوری در صنایع استان ایجاد کند .

 

 

انتهای پیام/د

بازار منطقه‌ای رتبه دوم فن بازار‌های کشور را کسب کرد

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.