سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فاز دوم عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری شیوند

مسئول دفترفنی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: عملیات ایجاد و ساماندهی زیرساخت‎های گردشگری در ۲ روستای شیوند ایذه و صراخیه شادگان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان زارع مسئول دفتر فنی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت:  عملیات اجرایی فاز دوم عملیات اجرایی زیرساخت گردشگری روستای شیوند ایذه شامل بهسازی و سنگ‎فرش مسیر، تأمین روشنایی‎های مسیر، ایجاد آلاچیق و فضا‌های استراحتگاهی، احداث سرویس بهداشتی و رفع و اصلاح مسیر‌های پرخطر از روستا تا آبشار شیوند است که با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیون ریال در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت گردشگری در روستای شیوند ظرف ۱۵ ماه آینده به اتمام خواهد رسید و آماده استفاده برای گردشگران و مسافران خواهد شد.

زارع در ادامه با اشاره به آغاز عملیات ساماندهی زیرساخت‎های گردشگری روستای صراخیه شادگان عنوان کرد: این پروژه نیز با اعتباری به میزان دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

مسئول دفتر فنی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ادامه داد: عملیات ساماندهی زیرساخت‎های گردشگری روستای صراخیه شامل تعمیر و بهسازی اسکله‎های موجود، بهسازی مسیر، بازسازی سرویس بهداشتی و نمازخانه روستا و نیز بهسازی آلاچیق‎های موجود در جزیره است.

انتهای پیام/م

ایجاد عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری شیوند

برچسب ها: گردشگری ، صنایع دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.