سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیهانی: در آستانه‌ی انتخابات ریاست فدراسیون، حواشی زیاد است/ مهمترین اولویت، حفظ جایگاه مربیان است

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: همیشه در آستانه‌ی انتخابات ریاست فدراسیون حواشی زیادی وجود دارد و وزارت ورزش هیچ ناراحتی از من ندارد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره حاشیه های این رشته ورزشی و اینکه به پایان دوران مدیرت خود نزدیک شده است، اظهار کرد: بله متاسفانه در ورزش دوومیدانی این روال وجود دارد و در آستانه انتخابات همیشه حاشیه های زیادی داشته ایم و تلاش می کنیم که این حاشیه ها کمتر شود و  با یاری خدا دوره مدیریت من به پایان می رسد و تلاش می کنیم که شرایط را برای انتخاب بهترین گزینه فراهم کنیم و حواشی دوومیدانی را کمتر کنیم تا اهداف خود را دنبال کنیم. 

او درباره اینکه گفته می شود وزارت ورزش و جوانان از ریاست فدراسیون دوومیدانی ناراحت شده و  شاید قبل از پایان ریاست برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کند، گفت: نه به هیچ عنوان صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می کنم و همه برنامه های دوومیدانی مطابق همیشه جلو می رود و  دلیلی بر ناراحتی کسی وجود ندارد و با کارشناسی و دقت برنامه های خود را به پیش می بریم. نتیجه خوبی در بازی های آسیایی جاکارتا و در نوجوانان آسیا گرفته شد، در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر نیز نتایج نسبتا خوبی کسب شد.  برنامه های ما برای قهرمانی جهان مطابق روال پیش می رود و حدادی در اردوی چین است و بعد از آن به اردوی فنلاند می رود تا خیز خود را برای مسابقات جهانی برداریم. متناسب با هر نتیجه ای که ورزشکاران بدست می آورند، برنامه ریزی می کنیم به همین علت مشکل خاصی وجود ندارد و موضوعی هم مطرح نشده است. 

تعدادی از مربیان خارج از چارچوب فدراسیون فعالیت دارند

کیهانی درباره اینکه ما مربیان داخلی خوب در پرتاب دیسک داریم و چرا فدراسیون قصد دارد مربی خارجی به خدمت بگیرد، گفت: ما برای دوومیدانی دلمان بیشتر از هر کارشناسی می سوزد و نگاه دقیق تری به ورزش دو و میدانی داریم. امروز ورزشکاران ما باید دو مدال طلا و نقره در پرتاب دیسک در همه ی رده های سنی  بدست بیاورند. حفظ جایگاه مربیان داخلی مهمترین اولویت فدراسیون است. اواسط مردادماه اولین سمینار مربیان داخلی را برگزار می کنیم که  البته مربیانی حضور دارند که در چارچوب فدراسیون فعالیت داشته باشد. بحث فقط خواسته ی مالی مربیان نیست، بلکه مسائل دیگری مد نظر ما است. خیلی از مربیان در چارچوب فدراسیون کار می کنند و تلاش می کنیم سایر مربیان را در داخل این چارچوب قرار دهیم.

او  گفت: نظر همه ی دوستان محترم است و قیاسی بزرگ ورزش دو و میدانی است و تمام تصمیمات او قابل احترام است. 

۴۰ درصد قرارداد بازیکنان استقلال پرداخت شده است

کیهانی درباره پرداخت حقوق بازیکنان باشگاه استقلال بیان کرد: باشگاه استقلال سال گذشته در لیگ دو و میدانی شرکت کرد و خوشبختانه ۴۰  درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد. با فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال مذاکره کردیم و قرار است ما بقی قرارداد بازیکنان به هر شکلی که شده است پرداخت شود.

او در پایان اظهار کرد: سالن قهرمانی کشور هیچ مشکلی نداشت و وجود هر مشکلی را تکذیب می کنم. اتکا کردن به  نظرات یک یا ۲ نفر کفایت نمی کند. من از سالن بازدید کردم و خوابگاه بسیار مناسبی بوده و تلاش کردیم بهترین امکانات را برای بازیکنان فراهم کنیم. در قهرمانی کشور چهره های برتری را به جامعه ی دو و میدانی  معرفی کردیم.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.