سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبیه‌سازی ۳ بعدی انهدام پهپاد گلوبال هاوک در شبکه چینی +فیلم

شبکه تلویزیونی چینی «گواندونگ» ویدئویی از شبیه‌سازی ۳ بعدی انهدام پهپادآمریکایی گلوبال هاوک توسط سپاه پاسداران را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شبکه تلویزیونی چینی "گواندونگ" با انتشار ویدئویی به بررسی سیستم پدافندی ایران و چگونگی اسقاط پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا که به حریم هوایی کشورمان تجاوز کرده بود پرداخته است.

این شبکه چینی با شبیه‌سازی ۳ بعدی انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا و همچنین شلیک موشک‌های ایران از مراکز زیرزمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به بررسی جزئیات قدرت موشکی ایران پرداخته است که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

در ادامه ویدئوی شبیه‌سازی ۳ بعدی انهدام پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک را که به تازگی از شبکه تلویزیونی کشور چین پخش شده است مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ پهپاد غول‌پیکر جاسوسی (گلوبال هاوک) ۲۲۲ میلیون دلاری آمریکایی چندی پیش، از یکی از پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در جنوب خلیج فارس به هوا برخاست و بر خلاف قوانین هوانوردی کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش کرد و در نهایت پنهان‌کاری در محدوده تنگه هرمز مشغول جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی شد و سرانجام در حالی که هواپیمای متجاوز وارد فضای سرزمینی کشورمان شده بود، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پهپاد ، جاسوسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
افتخار می کنم که یک ایرانی هستم .
جانم فدای رهبر
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
کاش همه چیمون اینجوری بود.
مرتضی
۱۹:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
دورود خدا بر شیر مردان ایران زمین
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
واقعا آفرین به سپاه آفرین به رهبر
مهران
۰۳:۰۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
باید هر ایرانی در تمام نمازهای که میخواند دعا کند به وجود رهبری . زمان شاه ایران را علف هرز هم حساب نمی‌کردند امروز رسانه های دنیا انیمیشن می‌سازند .تازه معلوم میشود انقلاب امام خمینی یعنی چه انقلابی که دنیا را تحت تاثیر قرار داد .وکالت چینی‌ها هم دارند تشویق می‌شوند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند .خدا حفظ کند رهبری را که نیروهای مسلح را هدایت می‌کند و کاش تمام صنعت و باز گانی و کشاورزی هم اینگونه بود.دولت هم می‌رفت خستگی درمیاورد
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
یادش بخیر یه زمان آمریکا پایتخت دنیا بود
علی طاهری
۲۳:۲۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
تشکر از برادران چینی
اسفندیارامیری
۲۲:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
ممنونم. ازشیردلان.که.دل.دنیا.راشادکرد
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
معلومه نه تنها دل خودمون خنک شد از سقوط این پهپاد بلکه دل دنیا هم شاد شده دست مریزاد برادران عزیزم