سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی دو نمایشگاه از هفتم مرداد ماه در قزوین

نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با نمایشگاه ورزش و سلامتی از ۷ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: یازدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی از ۷ تا ۱۱ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

حاجی محمدی افزود: ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه ورزش، بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ها با دستاورد‌های جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و معرفی تجهیزات مرتبط با ورزش و سلامتی و آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

او اضافه کرد: در این دو نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازی‌های فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تجهیزات، لوازم و دستگاه‌های ورزشی، تزئینات اتاق کودک، آموزش، مهدکودک و سیسمونی در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: بیش از ۶۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، قم و البرز در این دو نمایشگاه حضور دارند.

حاجی محمدی یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

انتهای پیام/ک

نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با نمایشگاه ورزش و سلامتی  برگزار می شود 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.