سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت‌های استعدادیابی بانوان تیرانداز بسیجی در کرمان

ششمین دوره رقابت‌های استعدادیابی بانوان بسیجی استان کرمان در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی با حضور ۳۰ نوجوان و جوان سراسر استان در مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

فاطمه منصوری، مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه ثارلله استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: طرح استعدادیابی تیراندازی بانوان بسیجی استان کرمان از یک ماه پیش در شهرستان‌های سراسر استان اجرا شده است که در نهایت ۳۰ نفر از افراد برگزیده برای رقابت در مرحله‌ی استانی معرفی شدند.

وی افزود: امروز ۳۰ نفر از دختران نوجوان و جوان دختر سراسر استان در دو رشته‌ی تپانچه و تفنگ بادی در مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان با هم به رقابت پرداختند.
منصوری تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، از بین ۳۰ شرکت کننده، ۶ برگزیده برای حضور در رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

وی یادآور شد: بدین ترتیب فاطمه شهابی، رئوفه امیری زاده و ساغر پورمیرزایی در رشته تفنگ بادی و مریم گیشین زاده، فاطمه همتی فر و مائده محمدی در رشته‌ی تپانچه به عنوان تیم منتخب استان کرمان برای حضور در رقابت‌های کشوری که قرار است شهریور ماه به میزبانی استان یزد برگزار شود، اعزام می‌شوند.


منصوری انسجام بخشی رقابت‌های ورزشی و ساماندهی نخبگان، ایجاد انگیزه و پرورش نخبگان ورزشی، ایجاد بستری مناسب برای حضور ورزشکاران بسیجی در عرصه‌های ملی و ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه در کنار تقویت روحیه شرکت کنندگان را از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ب

معرفی نفرات برتر مسابقات استعدادیابی بانوان تیرانداز بسیجی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.