سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۰۰ دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ دانشجوی اردبیلی از دانشگاه‌های مختلف استان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پرویز پرزور، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل صبح امروز در مراسم اعزام دانشجویان اردبیلی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در قالب هفت دستگاه اتوبوس ۳۰۰ دانشجوی اردبیلی از دانشگاه‌های مختلف استان در اردوی راهیان نور حضور یافته و به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اعزام دانشجویان برادر به مناطق عملیاتی بیان کرد: امروز شاهد اعزام ۱۵۰ نفر از دانشجویان برادر دانشگاه‌های استان اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور هستیم تا زمینه برای زیارت از این مناطق و بازدید از یادمان‌های مختلف برای دانشجویان حاضر فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل افزود: دانشجویان حاضر در این اردو از مناطق عملیاتی و یادمان شهدا و شهیدان باکری در شهر ارومیه و یادمان مسیح کردستان شهید بروجردی در سه راهی مهاباد و محمد یار و یادمان شهدای گمنام در تمرچین در ارتفاعات حاج عمران شهرستان پیرانشهر بازدید می‌کنند.

پرزور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی برشمرد و گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه دوران دفاع مقدس از اهداف مهم در برگزاری و اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل اردو‌های راهیان نور را به تعبیر مقام معظم رهبری یک فناوری دانست و تصریح کرد: حضور در این کاروان‌ها ادامه راه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بوده و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

انتهای پیام/ع

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.