سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاریخ برگزاری مرحله سوم اردوی تمرین تیم ملی فوتسال مشخص شد

تاریخ آغاز دور سوم تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا مشخص شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور سوم مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، قرار است از روز ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار گردد.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را ابتدا برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌کند که قرار است از ۲۲ مهر ماه در ارومیه برگزار گردد. قرعه کشی این رقابت‌ها روز پنج شنبه برگزار شد و تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان همگروه شد. در این دوره دو تیم از هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود می‌کنند. چون تیم ترکمنستان میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ است تیم‌های ایران و قرقیزستان بدون انجام بازی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است که قبل از این رقابت‌ها شهریور ماه در تورنمنت چهار جانبه‌ای که در کشور قزاقستان برگزار می‌شود، شرکت کند. در این تورنمنت تیم‌های خوبی حضور دارند که شامل روسیه، آذبایجان، قزاقستان و تیم ملی ایران هستند؛ که حضور در این رقابت‌ها می‌تواند برای تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از مسابقات آسیایی و همچنین مقدماتی جام جهانی بسیار مفید و مثمر ثمر باشد.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است اسفند ماه در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار می‌شود شرکت کند. ایران در دوره قبل این رقابت‌ها تواسنته بود به مقام قهرمانی دست پیدا کند. همچنین بعد از پایان این رقابت‌های تیم ملی فوتسال کشورمان باید در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کند. دوره جدید مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ قرار است در کشور لیتوانی برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

شمس:اگر تبانی در لیگ فوتسال نوجوانان اثبات شود باید با عوامل آن به شدت برخورد کرد/ نباید سرمربی تیم ملی وارد حاشیه شود

حریفان ایران در مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

شمسایی: به خاطر خرافاتی بودنم، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کردم/ ۲۵ روز طلایی را در استقلال تجربه کردم/ قصد بازگشت به تیم ملی ندارم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.