سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم معارفه نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد/ سوریان: عمیقاً احساس خوشبختی می کنم

حمید سوریان به صورت رسمی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معارفه حمید سوریان بعنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، اعضای تیم های ملی کشتی و پرسنل فدراسیون کشتی برگزار شد، حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی ایران و جهان، پس از معارفه توسط رئیس فدراسیون کشتی، حکم نایب رئیسی خود را از دستان محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دریافت کرد.

حمید سوریان پرافتخارترین کشتی گیر ایران، مدال طلای المپیک لندن و 6 مدال طلای جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

حمید سوریان پس از معرفی به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: عمیقا امروز یکبار دیگر احساس خوشبختی می کنم. امیدوارم که بتوانم در مسئولیت جدید برای کشتی مثمر ثمر باشم. خیلی از دعوت علیرضا دبیر خوشحال شدم و مطمئن باشید با همه وجود تلاش خواهم کرد که کار به بهترین شکل ممکن پیش رود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درباره انتخاب حمید سوریان اظهار داشت: سوریان به ما افتخار داد که قبول مسئولیت کرد. ما خیلی خسته شدیم تا بتوانیم او را برای پست نایب رئیسی مجاب کنیم اما در نهایت با یک تیم ده نفره توانستیم حمید را برای این پست راضی کنیم.

وی تصریح کرد: سوریان به اندازه من اختیارات دارد. او می تواند وزیر یا نماینده مجلس باشد. حمید نابغه کشتی جهان است و به طور حتم تجربیاتش برای ورزش اول کشور مفید خواهد بود.

دبیر همچنین درباره انتخاب نصیرزاده رقیبش در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: نصیرزاده من را در انتخابات کُشت، این آدم استثنایی است که توانست در ٧ ماه ٥ بار به استان های مختلف سفر کند. او لابی ها را خوب بلد است. دو ساعت و نیم صحبت کردم تا وی را نیز برای حضور در کمیته لیگ فدراسیون کشتی مجاب کنم.

حمید سوریان درارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی المپیک و جهان و نایب رئیس فدراسیون کشتی، پس از مراسم معارفه صبح امروز، در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور یافت و پس از سال ها با ملی پوشان سرشاخ شد.


بیشتر بخوانید:

توکلیان: به موفقیت در رقابت‌های جهانی امیدواریم/ برگزاری انتخابات اتفاق مثبتی بود

اولین حکم در فدراسیون جدید کشتی/ نابغه کشتی، نایب رئیس شد


انتهای پیام/

حمید سوریان حکم نایب رئیسی خود را از محمد بنا دریافت کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.