سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روانخواه: دروازه‌بان ما نباید مدام دریبل بزند/ داور که نباید فقط از وسط زمین سوت بزند

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: اعتماد به نفس دروازه‌بان تیمم را دوست دارم اما او نباید مدام دریبل بزند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید روانخواه سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی درخصوص شکست امروز تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس بابت این نتیجه باید تبریک بگویم، اما زمان‌بندی تیم ما برای شرکت در این مسابقات مناسب نبود. ۸ صبح روز بازی با شاهین به ما اطلاع دادند که در این تورنمنت شرکت می‌کنیم، اما فرصت خوبی برای باشگاه ما بود و من قبول کردم که هر اتفاقی در این بازی‌ها رخ دهد را بپذیریم و تجربه بزرگی برای ما بود.

او ادامه داد: نباید نتیجه بازی این می‌شد. گرمای هوا و خستگی بازیکنان‌مان در نتیجه تاثیر داشت. ۳ گل را پشت محوطه جریمه به پرسپولیس تقدیم کردیم. اما راه مان، که فوتبال زیبا است را ادامه می‌دهیم این سومین باخت ما در ۴ بازی گذشته‌مان بود که به خاطر اشتباهات بازیکنان در زمین رخ داد.

روانخواه درباره تیم پرسپولیس گفت: ترکیب متفاوتی نسبت به بازی قبل داشتند و امسال می‌خواهند که قهرمان شوند و بهترین بازیکنان ایران را در ترکیب‌شان دارند. انتظار می‌رود که هر بازی با ترکیب متفاوتی به بازی بروند، اما کیفیت‌شان را از دست ندهند، اما اگر اشتباهات ما نبود، شاید این نتیجه رخ نمی‌داد.

سرمربی نیروی زمینی درباره بازی با پای دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: من اعتماد به نفس او را دوست دارم، اما دروازه بان ما نباید مدام دریبل بزند. او باید مشکلش را با پاس حل کند و مطمئنا ما نیز این مشکل را اصلاح می‌کنیم.

روانخواه درباره کهولت سن داوران این تورنمنت گفت: من برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم، اما این برای خودشان سخت است. چرا که در بازی به این سطح، داور مدام وسط میدان می‌ماند و از همان جا سوت بزند. اگر قبول می‌کنیم که در این جام شرکت کنیم باید همه جوانب برای مان فراهم باشد.


بیشتر بخوانید:

انصاری: درباره بازیکن مازاد پرسپولیس من نباید صحبت کنم

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - نیروی زمینی

پرسپولیس ۴ - نیروی زمینی صفر/ شاگردان کالدرون با عنوان سومی به استقبال لیگ رفتند


انتهای پیام/

اظهارات روانخواه پس از بازی مقابل پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.