سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نژاد بهرام مطرح کرد:

برگزاری الکترونیکی انتخابات اشتباه انسانی را به کمترین میزان می‌رساند

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات موجب شد مردم با کمترین زمان ممکن بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: از صبح از چندین شعبه اخذ رای از منطقه 2 تهران بازدید کردم و گزارش‌هایی که از دیگر مناطق تهران به دست من رسید نشان از استقبال پر شور مردم برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها بود.

نژاد بهرام با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن پنجمین دوره     گفت: یکی از حسن‌های برگزاری انتخابات شورایاری ها برگزاری این انتخابات به شیوه الکترونیک بود که تنها با شماره ملی تعرفه رای در کمتر از یک دقیقه بدون هیچگونه معطلی برای افراد صادر می‌شد تا بتوانند به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی موجب می‌شود اشتباه انسانی در روند برگزاری انتخابات به کمترین میزان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که رای خود را در کدام منطقه تهران به صندوق انداخت گفت: من برای شرکت در انتخابات به مدرسه‌ای در میدان کاج سعادت آباد رفتم و در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها شرکت کردم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.