سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم درهمه عرصه‌ها پایه‌ی اساسی پیروزی انقلاب و ماندگاری آن است

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان حضور مردم درهمه عرصه‌ها را رکن رکین و پایه‌ی اساسی پیروزی انقلاب و ماندگاری آن دانست

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت السلام والمسلمین خاتمی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال چهلمین سال برگزاری نماز جمعه است.

خطیب جمعه زنجان گفت: نماز جمعه از دو جنبه‌ی عبادی و سیاسی مهم است و دشمن به خاطر همین از آن ترس و دلهره دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: ائمه جمعه با مردم هستند و تافته‌ی جدا بافته از مردم وجامعه محسوب نمی‌شوند، پس باید به مشکلات مردم گوش داد ودرحل و انعکاس آن قدم برداشت.

خطیب جمعه زنجان با تاکید براهمیت نقش ائمه جمعه، ائمه جمعه باید رابط وسخنگوی مردم با مسئولان باشند.

وی همچنین به ۵ مرداد آغاز عملیات مرصاد هم اشاره کرد وگفت:منافقین با حمایت صدام و آمریکا به ایران حمله کردند و به خیال خام خود در عرض ۲ روز به تهران می رسند، اما مثل همیشه بازنده بودند.

خطیب جمعه زنجان حضور مردم درهمه عرصه‌ها را رکن رکین و پایه‌ی اساسی پیروزی انقلاب و ماندگاری آن دانست وگفت:مشکلات هست، اما با اتحاد می توان به آن فائق آمدو وحدت باید امروز هم اولویت اول درکشور باشد.

حجت السلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به دیدار رهبران حماس بارهبرمعظم انقلاب گفت: مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است و معامله قرن که ترامپ آنرا برای به اصطلاح صلح فلسطین واسرائیل مطرح می مکند هرگز به نتیجه منتهی نخواهدشد.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های ابن هفته نماز جمعه زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.