سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران مطرح کرد:

۵ هزار نیروی پلیس کار تامین امنیت انتخابات شورایاری‌ها را بر عهده دارند / تا به این ساعت گزارشی مبنی بر تخلف نداشتیم

بیات گفت: ۵ هزار نیروی امنیتی برای برگزاری انتخابات شورایاری‌هابه کار گرفته شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد کریم بیات مشارو شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران ضمن بازدید از ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت ۵ صبح امروز همکاران من در نیروی انتظامی کار برقراری امنیت در شعب اخذ رای را بر عهده گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به این نکته که تا به این ساعت موارد امنیتی گزارش نشده است، گفت: موارد امنیتی و غیر امنیتی تا این ساعت از هیچ یک از شعب اخذ رای گزارش نشده است.

بیات گفت: اگر مشکلی در روند انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها ایجاد شد موارد جزئی بود که با تذکر زبانی همکاران من برطرف شد.

وی با اشاره به ۵ هزار نیروی امنیتی به کار گرفته شده برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: ۵ هزار نیروی پلیس کار تامین امنیت انتخابات شورایاری‌ها را به عهده دارد که در اینجا باید از سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ بابت همکاری همه جانبه قدردانی کنم.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به این نکته که در ساعات پایانی اخذ رای ترافیک افزایش پیدا می‌کند، گفت: با نزدیک شدن به ساعات پایانی اخذ رای به طور حتم شاهد حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رای هستیم و علت آن این است که هر چه هوا رو به خنک شدن بیشتر رود تمایل مردم به شرکت در انتخابات بیشتر می‌شود که این امر موجب افزایش ترافیک خواهد شد.

بیات گفت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در ساعات پایانی شب نیز اندیشیده شده است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.