سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید جلیلی در مشهد:

صبری که دشمن را گستاخ کند، صبر راهبردی نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صبری که دشمن را گستاخ کند،راهبردی نیست و اعتراف امروز دشمن به اقتدار ایران بخاطر قبول نکردن قطعنامه سازمان ملل برای آزادی خرمشهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در یازدهمین یادواره شهید محمد حسین نظر نژاد در مشهد گفت: صبری که دشمن را گستاخ کند، صبر راهبردی نیست و اینکه امروز دشمنان به اقتدار ایران اعتراف می‌کنند به این خاطر است که سال‌ها قبل شهدا برای آزادی خرمشهر به دنبال قطعنامه سازمان ملل نرفتند.
 
او ادامه داد: دشمن در طول تاریخ نشان داده است هرگاه در میدان موفق نبوده به تزویر روی آورده است لذا به گفته رهبر معظم انقلاب یکی از خرمشهر‌هایی که در پیش است، زدودن این فضای تردید و تزویر در جامعه می‌باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن از وارد آوردن فشار دو ترفند دارد یکی اینکه می‌خواهد گفتگو کند و خود را اینگونه معرفی نماید و دیگر اینکه بگوید من دنبال جنگ نیستم.

جلیلی با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل جنگ اقتصادی را آغاز کرده است، افزود: اینکه دشمن می‌گوید فشار اقتصادی را باید زیاد کرد برای این است که ایران اقدامات هزینه دار علیه آن‌ها انجام ندهد.

او تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ما را پای میز مذاکره بکشاند تا امتیاز بگیرد به طوری که رئیس جمهوری فرانسه به صراحت گفته است ما می‌خواهیم با ژست‌های کوچک ایران را پای میز گفتگو بیاوریم.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: طرف مقابل در برجام به صراحت نشان داد به هیچ تعهدی پایبند نیست و براساس نص صریح قرآن ما خلف وعده دشمنان را به صراحت تجربه کردیم و این در حالی است که خودشان بیان کردند ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده است.

جلیلی با بیان اینکه امروز خوشبین‌ترین افراد در این کشور نیز می‌گویند به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب این را چند سال قبل فرمودند، اما آیا باید هزینه می‌دادیم تا به این نتیجه برسیم؟

او تصریح کرد: اکنون نیز برخی به دنبال مذاکره با اروپایی‌ها هستند در حالی که خود اروپایی‌ها می‌گویند ما با آمریکا تفاهم راهبردی داریم.
 
انتهای پیام//ف.س

دشمن از مدت‌ها قبل جنگ اقتصادی را آغاز کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.