سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود ایفا اردکان و دهیاری ملاباشی به مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور

در آخرین روز مسابقات امید‌های فوتبال ساحلی کشور تیم‌های ایفا اردکان ودهیاری ملاباشی به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، میرجلیلی رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد گفت: در آخرین روز از رقابت‌های امید‌های فوتبال ساحلی کشور دو تیم ایفا اردکان و دهیاری ملاباشی یزد با درخشش خود به مرحله بعدی  این مسابقات  صعود کردند.

میرجلیلی افزود: در گروه دوم این رقابت‌ها تیم ایفا اردکان با نتیجه ۷ بر ۳ موج گناوه را از پیش رو برداشت و به عنوان صدرنشین به دور دوم رقابت‌ها صعود کرد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد اظهارکرد: در دیگر بازی‌های این گروه تیم بالابان آرین اردکان با نتیجه ۲ بر ۴ مغلوب ملوان بندرگز شد و متاسفانه از صعود باز ماند.

وی در ادامه به درخشش دیگر نماینده استان اشاره کرد و افزود: تیم دهیاری ملاباشی یزد که میزبان گروه سوم این رقابت‌ها بود با نتیجه ۸ بر ۳ تیم مقاومت شهیدنوروزی را شکست داد و به عنوان صدرنشین به دور دوم صعود کرد.

میرجلیلی خاطر نشان کرد: در دیگر بازی این گروه نیز تیم شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد ۵ بر ۴ موج سواران نوشهر را شکست دهد.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها تیم‌های ایفا اردکان و ملوان بندرگز از گروه دوم و تیم‌های دهیاری ملاباشی یزد و مقاومت نوروزی چلیچه از گروه سوم به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.

انتهای پیام/ غ

ایفا اردکان و دهیاری ملاباشی به مرحله نهایی مسابقات فوتبال ساحلی کشور صعود کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.