سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبر خوش سخنگوی دولت به پایتخت‌نشینان/ ساخت خانه‌های کوچک متراژ برای تازه عروس و داماد‌ها

سخنگوی دولت گفت: خانه‌های کوچک برای افراد به خصوص افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز با حضور در ستاد برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت:انتخابات امروز شورایاری‌ها از چند جهت برای من جالب بود. بر خلاف شایعات شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات شورایاری‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس هم می‌توانیم بار دیگر مردم را در صحنه ببینیم، گفت: در دولت طرحی را دنبال می‌کنیم که بسیاری از خدمات دولتی را به سازمان‌های محلی واگذار کنیم که این موضوع در لایحه استخدامی کشور هم در دستور کار است.

ربیعی با بیان اینکه دیده بچه محلی در ایران در حال از بین رفتن است؛ این انتخابات می‌تواند محله گرایی را تقویت کند، گفت:در محله جوادیه که من خودم بچه آنجا هستم 5 ائتلاف شکل گرفته و برای من جالب بود که این 5 ائتلاف با هم رقابت می‌کردند و به خاطر این وضعیت به شهرداری تبریک می‌گویم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: شهرداری تهران امروز الگوی خوبی برای سایر شهرداری ‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در این انتخابات پایین ترین سلول‌های اجتماعی شرکت می‌کنند، گفت: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها منجر به کاهش هزینه‌ها و کم شدن مفاسد می‌شود.

ربیعی گفت: در جریان سیل اخیر هم شاهد بودیم که جوامع محلی به کمک سیل زده‌ها آمدند و مردم را شاد کردند.

سخنگوی دولت با بیان  اینکه علائم بسیاری خوبی داریم که نشان می‌دهد سال جاری را با رشد اقتصادی را سپری می‌کنیم؛ توانسته ایم از رشد تورم جلوگیری کنیم، افزود: خانه‌های کوچک برای افراد به خصوص افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند ایجاد می‌شود.

ربیعی افزود: من نمی‌گویم ارزانی می‌شود چرا که بر این مردم به خصوص در جنوب و حاشیه شهرها فشار زیادی وارد شد اما جلوی رشد تورم را گرفتیم و رشد منفی شده است و در برخی کالاها نیز شاهد کاهش قیمت هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۱۹:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
یک مدیر باید فکر بزرگ داشته باشد ، نه کوچک . مسکن مهر هایی که بدون پارکینگ در خیابان های باریک احداث شده اند هنوز تعدادی از آنها به ثمر ننشسته معزل شده اند دعوا و نا امنی برای پارک خودرو حتی بعضی از خانواده ها نوبتی در خودری خود می نشینند تا صبح و یا در خلوت ظهر سرقت نشود . لطفا برای هزینه های اندک امروز آسایش فردای مردم را به خطر نیندازید و باری بر دوش مردم جهت تغییر مسکن با تولد اولین فرزند یا خرید خودرو نگذارید . تنگ نطری از صفات افراد ضعیف و نادان است بلند نظر باشید و 20 سال آیتده را بنگرید .
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
با کدام بودجه ؟؟؟