سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تهران:

عشق به امام زمان (عج) یک بلوغ است

امام جمعه موقت تهران گفت: عشق به امام زمان (عج) یک بلوغ است و صبر در راه ظهور آن حضرت عشق است، عشقی که به انسان صبر و ظرفیت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله محمد کاظم صدیقی  امام جمعه موقت تهران  دیشب در همایش سراسری فعالان مهدوی در مشهد، گفت: غیبت امام زمان (عج) معیار سنجش ایمان و برای ساخته شدن افرادی است که شایستگی حضور در رکاب آن حضرت را داشته باشند.
 
او تصریح کرد: خواستن ظهور امام زمان (عج) مانند خواستن مال و منال نیست بلکه باید به درجه‌ای برسیم که در این راه از همه چیز خود بگذریم و فدایی امام زمان (عج) باشیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: عشق به امام زمان (عج) یک بلوغ است و صبر در راه ظهور آن حضرت عشق است، عشقی که به انسان صبر و ظرفیت می‌دهد.

آیت الله صدیقی افزود: عشق به امام زمان (عج) در جامعه آن گونه که شایسته حضور آن حضرت است به وجود نیامده وگرنه حضرت معطل نمی‌شدند.

او ادامه داد: اساس دعوت همه انبیا برپایی قسط در عالم است تا قسط محقق نشود انسان خدایی نمی‌شود، انبیا آمده اند که مردم را رشد دهند و درجه معرفت آنان را بالا ببرند و آنان را تربیت کنند تا مردم خود دنبال امام زمان (عج) بروند.

امن‌های پیام//ف. س

خواستن ظهور امام زمان (عج) مانند خواستن مال و منال نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.