سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین انتخابات شورایاری‌ها/

مسجدجامعی: فعالیت شورایاری‌ها ساختاری قانونی دارد

رئیس ستاد شورایاری‌ها گفت: فعالیت شورایاری‌ها ساختاری قانونی دارد که در قالب مصوبات می‌تواند در مدیریت محله و شهر نقش مثبتی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی رئیس ستاد شورایاری‌ها که به همراه محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در حوزه انتخاباتی مسجد فخریه میدان منیریه حاضر شده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تهران را نمی‌توان با ۲۱ نماینده شورای شهر اداره کرد، گفت: تهران با جمعیتی کلان که به عنوان یک ابَر شهر شناخته می‌شود را مگر می‌توان با ۲۱ نماینده اداره کرد؟

رئیس ستاد شورایاری‌ها گفت: به طور حتم در برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی نیاز به گرو‌ه هایی داریم که کار نظارت و مدیریت را برای مدیریت شهری تسهیل کنیم.

مسجد جامعی با اشاره به ساختار قانونی فعالیت شورایاری‌های گفت: فعالیت شورایاری‌ها ساختاری قانونی دارد که در قالب مصوبات می‌تواند در مدیریت محله و شهر نقش مثبتی ایفا کند.

وی با اشاره به آمار پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در انتخابات شورایاری‌ها که در ۳۵۲ محله تهران در حال برگزاری است ۹ نفر عضو اصلی انتخاب می‌شوند و ۴ نفر نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد تا با مشارکت خود در منطقه به عنوان بازوی نظارتی در نظارت و مدیریت شهر باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.