سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین انتخابات شورایاری‌ها/

اعطا: انتخابات شورایاری‌ها گامی است برای توسعه مدیریت شهری

سخنگوی شورای شهر تهران درباره انتخابات شورایاری ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با حضور در مسجد فخریه محله منیریه از روند برگزاری پنجمین دوره انتنخابات شورایاری‌ها بازدید کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در چند روز اخیر توجه مردم به انتخابات شورایاری ها جلب شده است، گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر نگرانی که درباره برگزاری شورایای وجود داشت رفع شد و شهروندان می‌توانند با حضوری پر رنگ در انتخابات شرکت و نقش مهمی در مدیریت محله خود داشته باشند.

اعطا با اشاره به شرکت مردم در ساعت اولیه انتخابات گفت: بررسی‌های نشان می‌دهد در ساعات اولیه شروع اخذ رای مردم پای صندوق‌هات حضور پیدا کرده‌اند و این نشان از استقبال مردم دارد.

وی ضمن تشکر از صدا و سیما گفت: باید تشکر کنم از صدا و سیما که با تبلیغات انتخابات شورایاری‌ها زمینه شرکت و حضور پررنگ مردم را فراهم کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر نقش مردم در مدیریت محله گفت: با انتخابات شورایاری‌ها و انتخاب افراد می‌توان محلات را در مدیریت شهری دخالت داد و این نقش نقشی موثر از سوی افراد جامعه در مدیریت شهری در مقیاس محله محور است.

اعطا با بیان اینکه پیشتر مدیریت شهری در شورای شهر و شهرداری خلاصه می‌شود، گفت: با انتخابات شورایاری‌ها می‌توان مدیریت شهری را از سطح محله‌های پایتخت آغاز کنیم تا بتوانیم مشکلات شهری را در مقیاس محله در مدریت شهری مطرح و آن را حل کنیم.

وی با اشاره به این نکته که برای مدیریت محله محور موانعی وجود داشت، گفت: علی رغم موانع موجود توانستیم انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌هارا در ۳۵۲ محله تهران برگزار کنیم.

سخنگوی شواری شهر تهران گفت: از طریق شورای عالی استان‌های به دنبال تصویب قانون انتخابات شورایاری‌ها هستیم و ما در این دوره اصلاحاتی را در اساسنامه ایجاد کردیم که شورایاری‌ها به حالت داوطلبانه خود برگردد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.