سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور پدافند غیر عامل در بندر چابهار اجرا شد

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان از برگزاری مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار خبرداد.

سید حسن ابراهیمی معاون اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مانور  مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت، تهدید‌ها و فرصت‌ها و کسب اطمینان از عملکرد صحیح طرح‌ها و روش‌های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به صورت همزمان در بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی اجرا شد.

او با اشاره به این که در این مانور تمرین اصول تفرق و بازتوانی در واحد‌های دریایی اجرا شد ادامه داد: ارزیابی میزان و صحت عملکرد تجهیزات در برابر تهدید‌ها و بحران‌های احتمالی، مدیریت صحنه بحران، امداد و نجات و اطفای حریق، بررسی و تقویت ارتباط دستگاه‌های همکار و ارتقای آمادگی نیرو‌ها به منظور مقابله با برنامه‌های دشمنان از دیگر اهداف برگزاری این مانور بود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که پدافند غیرعامل از اصول مهم در بنادر است اظهار کرد: فعال سازی این رویکرد در تمامی بخش‌های بندر و پایداری سامانه و سیستم‌های الکترونیکی و هوشمند ضرورت دارد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در تمرین پدافند غیرعامل بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی که به مدت ۷۵ دقیقه اجرا شد، اداره مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE، اداره ایمنی و حفاظت دریایی، اداره امور دریایی، یگان حفاظت، اداره حراست و بخش آتش نشانی این اداره کل مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ع

مانور  پدافند غیرعامل در چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.