سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخاب مدیران کارآمد در حل مشکلات اقتصادی موثر خواهد بود

یک فعال سیاسی گفت: انتخاب مدیران و مسئولان کارآمد می‌تواند موجب حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی شود.

رضا تقی پور، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شاخص‌هایی که مردم در انتخاب افراد برای انتخابات مجلس باید به آن توجه کنند، گفت:  خوشبختانه امروز مردم ما از درک بالای سیاسی برخوردار هستند، که  در دنیا بی نظیر و کم نظیر است چراکه در کشورمان در میان افراد پیر، جوان، میانسال و حتی نوجوانان کسانی را داریم که سیاست را می‌فهمند و مسائل مدیریتی کشور را به خوبی می‌بینند و تحلیل می‌کنند.

وی با انتقاد از اینکه ضعف برخی جریانات سیاسی در برابر مردم افزود: متاسفانه برخی با عملکرد نامناسب خود بسیاری از مسائل را فدای سیاست و بازی‌های سیاسی جناحی کردند، طبیعتا مردم این مسائل را به خوبی متوجه می‌شوند.

تقی پور خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم با تجزیه و تحلیل  درست مسائل و جریان‌ها، افراد و مدیرانی را انتخاب کنند که ضمن تعهد به این انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی آن از توان مدیریتی بالا برخوردار باشند تا موجب آسایش و رفاه مردم شوند.

این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت حل مشکلات اقتصادی در کشور تصریح کرد: انتخاب مدیران و مسئولان کارآمد می‌تواند موجب حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی موثر واقع شود که  این مسئله در حفظ استقلال و آزادی و عزت ملی نیز تاثیر خواهد داشت، قطعا با تلاش همه دستگاه‌ها این مسئله محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.