سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده ظرفیت های مهندسی ورزشی اصفهان در عراق

وزیر ورزش و امور جوانان عراق گفت : با آگاهی از ظرفیت های ایران و اصفهان در بخش های فنی و مهندسی تلاش می شود با امضای تفاهم نامه از این ظرفیت ها در ساخت و بازسازی اماکن ورزشی عراق استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،احمد ریاض طالب در دیدار با استاندار اصفهان به ضرورت اهمیت توسعه روابط دو جانبه میان ایران و عراق در بخش ورزش اشاره کرد و گفت: در صورت توجه به مسائل مرتبط با جوانان و ورزش بسیاری از مشکلات رفع می شود.
وی توسعه روابط دو کشور را در بخش ورزش راهگشای گسترش روابط در دیگر بخش ها دانست و افزود: هیات های زیادی از عراق به ایران آمده اند اما امروز در سفر به اصفهان درصدد هستیم بخش های تکمیل نشده را کامل کنیم و به نتیجه مشخصی دست یابیم.
وزیر ورزش و امور جوانان عراق از افزایش همکاری میان وزارتخانه های ورزش دو کشور خبر داد و گفت: با آگاهی از ظرفیت های ایران و اصفهان در بخش های فنی و مهندسی تلاش می شود با امضای تفاهم نامه از این پتانسیل ها در ساخت و بازسازی اماکن ورزشی عراق استفاده شود.

استاندار اصفهان هم در این دیدار به اشتراکات فرهنگی و تاریخی دو کشور اشاره کرد و گفت: ایران وعراق روابط اقتصادی گسترده ای دارند و برای بیشتر کردن مناسبات نیز گام های بزرگی را برداشته اند.
عباس رضایی برای توسعه روابط در بخش ورزش اعلام آمادگی کرد و افزود: استان اصفهان در بخش های مختلف از جمله خدمات فنی و مهندسی ظرفیت های قابل توجهی دارد و می تواند این توانمندی ها را در اختیار عراق قرار دهد به خصوص در مقطع فعلی که این کشور در دوران بازسازی قرار دارد.


انتهای پیام /س 

دیدار استاندار اصفهان با وزیر ورزش عراق 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.