سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ دستگاه آب شیرین کن برای ۱۰ هزار نفر

دستگاه‌های تصفیه آب در شهر جنگل، توان تأمین آب برای ۸ هزار نفر جمعیت این شهر را ندارند و اهالی این شهر در روز‌های گرم و طاقت فرسای تابستان با مشکل تأمین آب شیرین مواجه اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کاظم نظام بخشدار جنگل گفت: به دلیل جلوگیری از قطعی آب و به منظور تأمین آب برای بخش‌های غیر شرب، در ماه‌هایی از سال، آب را از چاه‌های آب شور وارد مدار و مردم را به استفاده از دستگاه‌های آب شیرین کن تشویق می‌کنیم.

او تصریح کرد: اگر از همین دستگاه‌ها به طور مناسب و با برنامه ریزی زمانی درست استفاده شود، با کمبود و صف‌های طولانی مواجه نمی‌شویم.

سهیل حسنی مسئول آبفای روستایی رشتخوار گفت: یکی از دلایل مهم افت فشار آب در روستا‌های بخش جنگل استفاده برخی مشترکان از پمپ‌های غیر قانونی است.

او تصریح کرد: با توجه به روند افزایش دما و گرمای بی سابقه از تمام مشترکین محترم آب در روستا‌های شهرستان تقاضا می‌شود نهایت صرفه جویی در مصرف آب را انجام دهند.

مسئول آبفای روستایی رشتخوار گفت: در حال حاضر امکان توسعه دستگاه‌های آب شیرین کن وجود ندارد بنابراین باید از زیرساخت‌های موجود به درستی استفاده شود تا با مشکل کمبود و صف‌های آب مواجه نشویم.
 
انتهای پیام//م.ی

کمبود دستگاه آب شیرین کن در شهر جنگل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.