سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی سوم مرداد؛

مشکل بی‌آبی در روستای امیرآباد/ درخواست پیگیری همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری/ مشکلات پاکبانان مترو خط دو

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 


 

2678...0914: با سلام ما کارکنان جهاد کشاورزی کل کشور نزدیک نزدیک به یک سال از طریق وزارت خانه جهاد کشاورزی و هیئت دولت و سازمان برنامه بودجه پیگیری کردیم در خصوص افزایش 50 درصدی فصل دهم خدمات کشوری که تاکنون با توجه به پیگیری انجام از طریق نه از طریق وزیر جهاد کشاورزی و نه از طریق هیات دولت و سازمان برنامه بوجه به هیچ نتیجه نرسیدیم و هر کجا نامه می زنیم جوابی حاصل نمی شود ما کارکنان جهاد کشاورزی در بین وزارت خانه ها کمترین حقوق دریافت می کنیم با تفاوت تامین کننده برنج و گندم و قوت غالب و غذای کل کشور تامین می کنیم چرا باید کمترین حقوق بگیریم لطفا پیگیری بفرمایید.

 


0816...0905: سلام من یکی از داوطلبان کنکور نظام قدیم 98 بودم از شما تقاضا دارم به مسئله ترازدهی مشترک که به ضرر ما است توجه کنید قرار است ما با وجود یکسان نبودن منابع و سوالات با هم سنجیده شویم که این بی عدالتیست.

 

1032...0915: باسلام و خسته نباشید دارای موتورسیکلت مدل 1386می باشم کارت سوخت ندارم برای ثبت نام کارت سوخت رفتم میگن چون بالای10 سال ساخت است ثبت نام نمی شود. قیمت حداقل  3برابر شده است و توان خرید را ندارم و جهت رفتن سر کار استفاده می کنم تکلیف چیست. لطفأ پیگیری نمایید.

 

9691...0901: سلام ملکی هستم مشکلی که پیش آمده اینکه هر سال تابستان آب روستای امیرآباد مخصوصا کوچه آفرین رو قطع می کنند به صورت شبانه روزی خیلی به سازمان آب گفتیم ولی پیگیری نمی کنند خواهش میکنم لطفا بررسی و رسیدگی کنید ممنون

 

9420...0913: با سلام یک خواهش دارم اگه امکانش هست از سرپرست آموزش و پرورش پیگیری کنید برای نیروهای خدماتی طرح رتبه بندی اجرا میشه برای معلمان با افزایش حقوق که اخبار اعلام کرد حدود ۴۰۰تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش داره خواهشا پیگیری کنید.

 

2684...0914:  با عرض سلام و خسته نباشید. لطفا در مورد بلاتکلیفی باقیمانده هفت هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی قوه قضائیه با جناب آقای نوبخت آوایی و امینی مصاحبه ای انجام دهید. ممنون از همه زحماتتون.


8850...0935: لطفا پیگیر جدی همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری باشید؟

 

3271...0913: وضعیت بلاتکلیفی پذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضاییه 96 توسط رسانه ها پوشش خبری شد و از این بابت سپاسگذاریم اما اکنون شاهد تبعیض در نحوه جذب هستیم ؛ با این که تمام 7228 نفر در شرایط برابر آزمون داده اند تعداد اندکی صدور حکم و جذب شده اند
بدینوسیله از دولت خواهشمندیم به تبعیض به وجود آمده که ناشی از عدم اختصاص بودجه است رسیدگی کنند.

 

7320...0917: با سلام. می خواهم تصویری از مرغ هایی که بسته بندی شهرستان سیرجان دارد و در بندرعباس به فروش می رود بفرستم که سنگدان آن موجود در میان 300 گرم آب یخ زده که به قیمت مرغ تقلب شده است. باتشکر.

 

1302...0919: تلفن های گویا باعث شده که دسترسی به کارشناسان خیلی سخت تر بشه با اینکه تلفن گویا برای تسهیل در این امر در نظر گرفته شده است.

 

 .. .. ...09: سلام ما از پاکبانان مترو خط دو هستیم اینجا مثل برده با ما رفتار می کنند حقوقان را هردو ماه یک بار می دهند. فقط پایه تمام تعطیلات و جمعه سرکاریم و شب کار به زور میارن بدون هیچ اضافه کاری اعتراض می کنیم اخراج می کنن. الانم یک پیام بهمون دادن که اگر روز جمعه همتون باید برین به یکی رای بدین من آن پیام رو براتون میفرستم.


5535...0919: سلام ببخشید این سومین بار است من پیام میدم چرا قیمت اتوبوس داخل شهری در زنجان دو برابر شده و نیز چندین پایانه گذاشتن مردم روزی بیست تومان پول اتوبوس میدند از طرفی کلی معطل می شوند از این اتوبوس با اون اتوبوس

 

4037...0912: سلام درمحله کوی طالقانی شهرری میدان مادر حدود ۳۰ سال زیر حریم برق فشار قوی مردم اقدام به خانه سازی کردند و مردمان این محل تبعات سنگینی رو متحمل شدند از قبیل مرگ، خودکشی آثار روحی وروانی نازایی و غیره لذا با اقدامات خبرنگاران در گذشته و چاپ در روزنامه ولی هنوز اقدامی منوط بر برداشتن دکل های برق انجام نشده است. لذا خواهشمندیم به داد این مردم برسین وگزارشی تهیه کنین ممنون

 

8013...0935: با سلام تو را به خدا پیام من را بخوانید. خواهشا این پیام من را پیگری بکنید.  چندین سال است که رتبه بندی معلمان صورت گرفته اما از رتبه بندی نیروهای خدماتی و سرایداری آموزش و پرورش خبری نیست. مگر ما جزء نیروهای آموزش و پرورش نیستیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.