سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت شنیدنی «از آسمان» درباره شهید مدافع حرم مهدی عسگری

زندگی شهید مدافع حرم مهدی عسگری در برنامه تلویزیونی «از آسمان» بازتعریف می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سه ساله بود که برادرش در عملیات آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید. سی و چهار سال بعد پسر خردسال خانوادۀ عسگری در سوریه شهید شد تا یکی دیگر از شگفتی‌های دنیای حماسه رقم بخورد؛ شهادت دو برادر با بیشترین اختلاف زمانی.

این یک خط از داستان شنیدنی و جذاب زندگی شهید مدافع حرم حاج مهدی عسگری بود که قرار است رأس ساعت ۱۶ روز جمعه سوم مردادماه در قسمت جدید برنامۀ از آسمان به روی آنتن شبکۀ دو سیما برود.

امیر خورشیدی فرد که سالهاست با تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعۀ مستمر تلویزیونی به مباحث مختلف حوزۀ ایثار و شهادت می‌پردازد؛ پیرامون زندگی این شهید گفت: مهدی عسگری پاسدار سپاه استان البرز بود که به صورت داوطلبانه برای کمک به جبهۀ مقاومت راهی سوریه شد.

وی با اشاره به این نکته که جذابیت‌های برنامه بماند برای زمان پخش عنوان کرد: پیکر شهید عسگری هنوز به کشور بازنگشته و همۀ خانواده به ویژه دختر چهار ساله اش چشم به راه آمدن نشانه‌ای از او هستند.

گفتنی است که در تولید این روایت از آسمان آقایان سعید سلیمانی (تصویر و تدوین)، نادر گهرسودی (گفتار)، مرتضی اعطاسی (دستیار نور و تصویر) و حمید بناء (نویسنده) همکاری داشته اند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.