سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مَرد است و قولش/ وفای به عهد سردار سلامی برای تحویل خانه جدید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک باب منزل مسکونی به خانواده سیل زده‌ای از اهالی حمیدیه اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی سیل داشت حمیدیه را می‌گرفت، به اتفاق سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان به اینجا آمدیم؛ دیدیم که سر و صدایی برپاست و پیگیری کردیم دیدم برای ایجاد سیل بند نیاز هست منزل یکی از شهروندان به نام آقای طرفی تخریب شود و این شهروند اجازه نمی‌داد.

وی افزود: خدمت آقای طرفی گفتم من برای ساختن خانه جدید برای شما ضمانت می‌دهم و با شنیدن این حرف اجازه داد منزلش تخریب شود. این شهروند از منزلش گذشت کرد تا مردم زیر آب نروند و از آن می‌توان به عنوان یک قهرمان یاد کرد و حالا ما به تعهد خود عمل کردیم و این اولین خانه‌ای است که در استان پس از سیل ساخته شد و آن را تجهیز خواهیم کرد تا به اتفاق خانواده در آن ساکن شوند.

گفتنی است: سردار حسین سلامی به این خانواده باغیرت وعده داد که سپاه خانه آن‌ها را از نو می‌سازند و در اختیارشان قرار می‌دهند تا پاسخی به این ازخودگذشتگی این خانواده اهل منطقه شبیشه شهرستان حمیدیه باشد و امروز قول سردار سلامی محقق شد و خانه جدید این خانواده با حضور خودش تحویل آن‌ها شد.

انتهای پیام/م

اهدا خانه به یک خانواده سیل زده در حمیدیه

برچسب ها: سیل ، سپاه پاسداران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.