سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

تیم فوتبال الاتحاد عربستان باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف ذوب آهن ایران برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الاتحاد عربستان برود که تلاش می‌کند با شکست این تیم به جمع ۸ تیم پایانی مسابقات راه پیدا کند.

قرار است سبزپوشان برای دیدار رفت که روز ۱۴ مرداد برگزار می‌شوند، ۱۲ مرداد راهی دوبی شوند تا آماده بازی در ورزشگاه زعبیل شوند و همچنین دیدار برگشت که به میزبانی نماینده ایران است، در قطر برگزار خواهد شد.

درباره الاتحاد باید بدانید که سرمربی این تیم خوزه لوئیس سیرا شیلیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های الشباب عربستان، کولو کولو شیلی و ... دارد. این تیم که در گذشته افتخارات زیادی را کسب کرده، اما در سال‌های گذشته دچار افت شده و در فصل گذشته لیگ عربستان هم در رده دهم قرار گرفت.

الاتحاد ستاره‌های زیادی دارد، اما سرمربی ۵۰ ساله شیلیایی از میان ۷ بازیکن خارجی این تیم نام ۴ نفر را در لیست نهایی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار داد که در زیر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

رومارینیو مهاجم برزیلی، لوئیز آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی، مانوئل دو کاستا مدافع مراکشی و الکساندر پریجوویچ مهاجم صربستانی ۴ بازیکنی هستند که لوئیس سیرا برای لیگ قهرمانان در نظر گرفته است.

رومارینیو ۲۸ ساله است که فصل گذشته ۷ گل در ۲۰ بازی برای این تیم به ثمر رساند و به عنوان مهاجم کاذب فعالیت می‌کند تا موقعیت برای گلزنی پریجوویچ فراهم شود. شماره ۹ برزیلی در الجیش، الجزیره، کورینتیانس و ... بازی کرده است.

خوزه آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی تیم الاتحاد  نیز هافبک با تجربه‌ای محسوب می‌شود که سابقه بازی در تیم ملی شیلی، لاتزیو، اینترمیلان، پارما و فیورنتینا دارد و در الغرافه، النصر و العربی هم بازی کرده است. آنتونیو در ۲۱ بازی ۵ گل زد و ۴ پاس گل داد.

مانوئل داکوستا ۳۳ ساله و مراکشی هم دیگر لژیونری محسوب می‌شود که مقابل ذوب آهن بازی می‌کند. او برای تیم ملی کشورش و تیم‌های ملی پرتغال بازی کرده و مدافع سه ملیتی است. مانوئل در اروپا و تیم‌های پی اس وی آیندهوون هلند، فیورنتینا ایتالیا، سامپدوریا ایتالیا، وستهم یونایتد انگلیس و لوکوموتیو مسکو روسیه بازی کرده و مدافع با تجربه‌ای محسوب می‌شود.

یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان الاتحاد هم الکساندر پریجوویچ صربستانی است که  ۲۹ سال سن دارد و و از پائوک یونان به الاتحاد پیوسته است. او در سه فصل گذشته حضور در این تیم یونانی در ۸۷ بازی ۵۵ گل به ثمر رساند و در الاتحاد شماره ۹۹ را برتن می‌کند.  

او در تیم ملی کشورش هم گلزنی کرده و به گرجستان و لیتوانی در چارچوب مقدماتی جام جهانی و مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا گل زده است.

از سویی دیگر، سبزپوشان محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری ر به دلیل مصدومیت‌های شدید در اختیار ندارند و در فصل نقل و انتقالاتی بازیکنانی از جمله محمد مشایخ، یوسف بهزادی، ابیا بووی باکر و ماکالی کریسانتوس را به خدمت گرفتند و همچنین قرار است احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی فرد و مهدی مهدی پور نیز ذوب را مقابل الاتحاد همراهی کنند.


بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن نیجریه‌ای به ذوب آهن پیوستند

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.