سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت جالب دختران نینجا در برخورد با یک مزاحم/ قهرمانی که با تحریم‌ها مچ انداخت/ نقشه کشیدن داوران برای رای دادن به شرکت کننده عصر جدید+ فیلم

 آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی برنامه تلویزیونی «عصر جدید»  با حضور داوران و شرکت کنندگان پخش شد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصرجدید، گروه دختران نینجا، مهدی عبدالوند و گروه سربازان وطن با هم رقابت کردند.

دختران نینجا؛ نخستین اجرای قسمت پنجم مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید را اجرا کردند.

اجرای این گروه ۴۰ نفره، اجرایی انگیزه‌بخش برای ۴۰میلیون بانوی ایرانی بودتا در جامعه قوی‌تر در برابر مشکلات هم صبورتر، ظاهر شوند.

داوران چهار رای مثبت به آن‌ها دادند. البته نکته جالب اینجا بود که داوران از قبل نقشه کشیده بودند که همزمان با هم چراغ سفید را به دختران نینجا بزنند.

سرگروه دختران نینجا درباره اتفاقی صحبت کرد و گفت:یک بار از پل عابر عبور می‌کردم، ساعت ۹ شب بود و یک مردی جسارتی کرد و من مجبور شدم حرکتی روی او انجام بدهم. البته از همه مردان سرزمینم می‌خواهم طوری رفتار کنند که ما خانم‌ها با امنیت در جامعه حضور پیدا کنیم.

مهدی عبدالوند؛ دومین اجرای قسمت پنجم مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید را به نمایش گذاشت. عبدالوند نمایشی را اجرا کرد که هم زور بازو داشت، هم دغدغه‌ای انسانی را مطرح کرد و هم یکی از دغدغه‌های جامعه را به تصویر کشید که برآمده از طراحی فکری بود.

علیخانی درباره این اجرا گفت: بعد از اجرای مهدی الان همه می‌گویند که مشخص است کاملا سفارشی است و مدیران موضوع را به او گفته اند، اما باید بگویم اصرار زیاد خود مهدی عبدالوند بود که این نمایش را اجرا کند، چراکه در این مدت با دیدن بچه‌های بیمار و نداشتن دارو بسیار متاثر شده بود.

مهدی عبدالوند نیز چهار رای مثبت را از داوران دریافت کرد. در ادامه به خاطر اجرای سنگین و سختی که داشت چهره او تغییر کرد و رویا نونهالی گفت که به او رسیدگی کنند. زمانی که بطری آب را به مهدی دادند، امین حیایی گفت این آب فقط در انگشت کوچیک مهدی رفت (خنده)

در بخش دیگر گلاره عباسی در برنامه عصر جدید حضور پیدا کرد و درباره سینمای ویژه نابینایان صحبت کرد و گفت: برای نخستین بار در ایران سینمای ویژه نابینایان را راه اندازی کردیم.

وی افزود: یکی از دوستان نابینا با من تماس گرفت و از من خواست با هم در رادیو برنامه داشته باشیم. وقتی با دوستان نابینا صحبت کردم و متوجه شدم که آن‌ها همه فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌بینند این موضوع را از توضیحاتی که آن‌ها درباره سکانس‌های بازی من در مجموعه‌های شهرزاد و کیمیا ارائه کردند متعجب شدم.

این بازیگر جوان گفت: وقتی ارتباط نزدیکتر و صمیمانه‌تری میان من و نابینایان برقرار شد، از آن‌ها پرسیدم چطور این مجموعه‌ها را دنبال کردید؟ آن‌ها پاسخ دادند برای درک بخش‌هایی از این دو مجموعه از اطرافیانشان کمک می‌گرفتند و توضیحات اعضای خانواده را گوش می‌کردند. با خودم گفتم چرا من از این گروه از مخاطبانم غافل بوده‌ام. افرادی که شاید صورت من را نمی‌بینند، اما با من ارتباطی صوتی برقرار می‌کنند. چرا آن‌ها نباید همانند سایرین از مزیت دنبال کردن فیلم‌ها، سریال‌ها و اجرا‌های صحنه‌ای بهره ببرند.

عباسی ادامه داد: سوینا (سینمای ویژه نابینایان) با هدف توضیح دار کردن فیلم‌های سینمایی مشهور و در حال اکران تأسیس شده است.
اولین بار فیلم اجاره نشین‌ها را به صورت صوتی برای عزیزان فراهم کردیم و بخش‌هایی از فیلم که قابل توضیح است را توصیف می‌کنیم و برای آن‌ها قابل درک می‌شود.

عباسی با تاکید بر اینکه در این برنامه برای دریافت کمک نیامده ام اظهارکرد: دلیل حضور من، آشنا کردن قشر عزیز نابینا با دوستان نابینا است همراه ما باشند.

اما آخرین اجرای قسمت پنجم مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید را گروه سربازان وطن به نمایش گذاشتند. آنها نمایشی میان زمین و هوا اجرا کردند که آتش،شلاق و طناب از عناصر اجرای این گروه بود البته جسارت نمایش هیجان انگیز گروه سربازان وطن باچهار رای مثبت داوران همراه شد.

در مرحله نیمه نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.

داوران در آخرین اجرای مرحله نیمه نهایی گروه دختران نینجا و سربازان وطن را انتخاب کردند. در نهایت مردم با رأی دادن به این دو شرکت کننده آخرین فینالیست را به فینال انتخاب می‌کنند.

تاکنون، محمد زارع، پارسا خائف، فاطمه عبادی و سعید فتحی روشن از میان بیش از ۳۰۰ گروه شرکت کننده در این مسابقه پس از گذر از مراحل مختلف، به فینالرسیده‌اند و ظرف چند هفته آینده، عصر جدید استعداد برتر خود را خواهد شناخت.

گفتنی است مرحله نیمه نهایی برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز‌های یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود. این برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن می‌رود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فقط محمد زارع وتمام
ابراهیم حامدی
۲۳:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
سلام من برنامه عصر جدید راخیلی دوست دارم دوست دارم دربرنامه عصر جدیدمثل تماشاگرا آنجا باشم
لیلا کایدی
۲۳:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
اخرش هر کاری خودتون خواستین میکنین
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
پرچم کرج بالا ست
لیلا
۱۸:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
همینطوری کسی دیگه جرات نداره به دخترها حرف بزنه یه ماه نشده خونه شوهر نرفته برمیگردند چه برسه برن آموزش ببین بجای این کارها هنر خانه داری و مادر خوب بودن حجب و حیا رو بهشون یاد بدید
کتک کاری هم شد هنر
حسین بیگلریع
۱۴:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
عالی بود
علی
۰۷:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
اینا کین ک واسه داوری انتخاب کردن.اجراهای عالی رو حذف میکنن بعد ب کسایی مثل دختران نینجا رای میدن.آخه دختران نینجا چ کار فوق العاده ای انجام دادن ک داورا بهش رای دادن؟یه اجرای معمولی بود .لطفا ب سربازان وطن رای بدید تا عدالت رعایت بشه
ناصر
۰۱:۴۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
دختران نینجا با شرایط سخت لباس و مشکلات زنانه گی و حفظ حجاب کار زیبایی کردند .
دختران نینجوتسو ( نینجا) بی نظیر بودند . انشالله که موفق باشید .‌
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
ی جوری حرف میزنین انگار داورا انتخاب کنندهذی نهایی هستن خود مردم انتخاب میکنن اینکه داورا هم گفتن از قبل باهم صحبت کردن ک رای مثبت بدن با هماهنگی،زمانی هماهنگی دختران نینجارو دیدن تصمیم ی دفعه ای گرفتن و اگه دقت کرده باشین اقای عظیمی نژاد وسط اجرا حتی اقای حیایی رو هم صدل میزنه،راجب ب تکراری بودن هم ک اقای عبدالوند دفعه ی قبل با موتور بود و قدرتش مشخص شدع بود ایندفعه فقط با زنجیر بود چ فرق داشت،پسران وطن کار با شلاق ک داشتن قبلا و تنها حرکت اخر جدید تربود،پس حرف الکی نزنین لطفا
۰۱:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
خیلی برنامه خوبیه
Mz
۰۱:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
همشون خوب بودن کی فک میکرد ما همچین چیزایی تو کشورمون داشته باشیم یه عده هم گیر دادن ب ساعت بیرون بودن اون دختر بیچاره اخه اصن ب شما چه ربط داره یه سوال پرسیدن ج داد
هستی گودرزی
۰۱:۰۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم برای اینهمه تنگ نظری وبی انصافی برای عده ای همیشه مرغ همسایه غازه بایدافتخارکردبه گروههای رزمی دختران نینجاوپسران عالی بودن
نظر دهنده
۰۰:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
به نظرم اجرای خیلی خوبی داشتن.افرین به دختران سرزمینم.
تانیا
۰۰:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
دختران نینجا خیلی هم عالی بودند هماهنگ و کامل و ساز مناسب آره حسودا بترکید
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
آقای علیخانی وهمکاران محترمش نمیدانم این پیام بدستت میرسدیانه..من ازخوزستان این پیام میفرستم..کمکم کنید تابتونم پول پیش خونه راجورکنم..توی این هوای گرم باسه تابچه کجابرم.شوهرم هم بیکاره..خواهش میکنم کمکم کنید
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
لطف دوستان با انصاف نظر بدین.اجرای دختران نینجا دفعه قبل بهتر بود متاسفانه حرکات کاملا تکراری انتخاب شده بود.با عنوان یه رزمی(که ننینجوتسو هم کار کرده) کار باید بگم میشد حرکات بهتری رو اجرا کرد.اما دفعه قبل عالی بودن.ضمنا این حرکات کاملا نمایشی هستن برخلاف ادعا مربی بچه ها که گفت فردی رو در خیابان زده باید بگم نینجوتسو جنبه مبارزاتی ضعیفی داره و تو درگیری خیابانی احتمال شکست بالایی داره.
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
وای ک مردم کشورمون چقد حسودن دختران نینجا عالی بودن با وجود کلی محدودیت تونستن ی اجرای عالی داشته باشن اونایی ک میگن زنان تو کشورمون محدودیت ندارن چرت گفتن اتفاقا زنان خیلی محدودا مخصوصا رو صحنه لباس ژیمناست ها و رزمی کاران مرد رو با زنا مقایسه کنید ببینید چقد لباس مردا راحت و پارچش نازکه اونوقت اون دختر زهرا ک اکروبات کار میکرد ی پارچه ضخیم و ی کلاه تنش کرده بودن واقعا دختران ایران با وجود محدودیت فوق العاده هستن و دختران نینجا خیلی شجاعن ک با وجود محدودیت تلاش کردن و ب اینجا رسیدن هر چند ک مردم چشم دیدن موفقیت همو ندارن
بابک
۱۹:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
استعداد مهارتی ذاتی هست که باید کشف بشه حالا یا توسط خود شخص و یا دیگران که مکمل زندگیش باشه - اینا همشون نمایش ، ورزش و مهارتهای اکتسابی است که حاصل تمرینات سخت و علاقه و صرف هزینه هاست .
استعداد برای اون جوان شاگرد مکانیک یا صافکاری هست که ظرف چند ماه کار رو از اوستاش میگیره و با کلی قرض و وام یه جایی رو اجاره میکنه و با همت و مهارتش بعد یه مدت تبدیل میشه به یک استاد ماهر...
نلشناس
۱۷:۲۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اخه چه برنامه ای . . کدوم استعداد رو کشف کردین.
خاک بازی یا شن بازی شد استعداد.
هنوز ننیدونین استعداد چیه نمایش چیه.
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
نه استعداد فقط بالا و پایین پریدنه
سعید
۲۰:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
تو چه گلی به سر خودت زدی که اینا رو استعداد نمیدونی
موفق
۲۱:۰۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
تو بلدی
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اخه عزیز دلم تو بلدی با خاک داستان تعریف کنی؟ نه نمی تونی فقط بلدی حرف بزنی
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
تو خوبی ________
تهران
۱۵:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
از اولشم دخترا باهوشتر،خلاقتر و قویتر از مردا بودن و هستن. مردا فقط حرفن. مثل این نظرات. دختران نینجا ثابت کردن که نباید از مردا که پوسته توخالی تهدید هستن ترسید. دستشون درد نکنه دمشون گرم
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
آره دخترا هم فقط حرفن مثله خودت... تو دیگه نمیخاد بگی کی بهتره تو قرآنم اومده که تمام افراد مساوی اند و ملاک برتری تقواست...من نمیدونم اونا چی رو ثابت کردن خب هر کی بره کلاس رزمی ماهر میشه دیگه...چه بسیارند پسرانی که هزاران مرتبه از این عقده ای ها بهترند...
"دانا"
۱۷:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
چه حرف های بچه گانه ای
dorehamiim
۱۵:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
یه برنامه ساخته علیخانی پنج دقیقش عصرجدیده صدو سه هزار دقیقش ماه عسل...مرسی پهلوان...درو بر شرفت قهرمان...
محمد
۱۵:۴۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم برای مردم که انقدر حسودن اتفاقا هم گروه دختران نینجا کارشون عالی بود هم گروه سربازان وطن عالی بودن امیدوارم روز به روز عالی و عالی تر بشن
"دانا"
۱۵:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دیشب اگه برنامه رو میدیدین و توی همین متن رو میخوندین نوشته که داورها از قبل هماهنگ کرده بودند که همزمان کلید سفید رو بزنن
این چه عدالت و داوری هست؟

اگه قراره "زن" ها رو به فینال بفرسید چرا مردم رو سرکار گذاشتین
اجرای دیشب نینجا تکراری و کسل کننده بود
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خودت داری میگی به زور میخوان بفرستنشون فینال بعد حرف از عدالت میزنی
شهین
۱۴:۳۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
یک زن در هر زمان چه روز چه شب باید در خیابان امنیت داشته باشد
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دختران لینجا به هيچ دردي نمب خورند
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
شماها که می فهمید استعداد چیه نمایش چیه چرا خودت نمیری اجرا کنی با استعداد
رز
۱۳:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خیلی هم خوب بود
سبحان خندق ابادی
۱۳:۳۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
افرین ایشاالله همیشه موفق و پیروز باشید
یلدا
۱۳:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خیلی هم خوب بودن و شما باید به این دخترا افتخار کنید که با این همه مشکل و سختی هایی که برای یه خانم ها در ایران وجود داره بازم دارن کار میکنن
"دانا"
۱۴:۰۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دقیقا کدوم مشکل و سختی؟
انگار شما 50 سال پیش هنوز زندگی میکنی
هر جا که میری فقط به "زن"ها بها میدهند و طرفداری میکنند
از سیاست گرفته تا ورزش و گرفتن "مهریه" توی دادگاه ها و...
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
تو ایران چه مشکلی برای زنان وجود داره!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟انصاف هم خوب چیزیه!!!!
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
این نمایش ها بخاطر اینه که بگوید هرکسی که در هر زمینه ای تلاش کند می تواند به موفقیتی برسد آن تحصیلکرده بیکار هم با تلاش می تواند به رویاهاش برسد نه اینکه با یک مدرک تحصیلی پوچ و بی محتوا توقع مدیر شدن داشته باشه
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اصلا درست و کارشناسي شده نيست
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اجرای دختران نیجا اصلا خوب نبود تکراری بود به جز باد بزن رنگ لباسشون وحشتناک بود نمیدونم داورا به چی رای دادن خیای مزخرف بود اگه کسی دیگه بود میگفتن تکراریه پیشترفت نکردی حذفش میکردن اصلام استعداد نیست دفاع شخصیه برای خودشون به چه درد مردم میخوره حیف ارمان حذف شد
محمد
۱۹:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
به هر ترتیب ترویج خشونت چه از طرف مرد و چه از طرف زن کاری اشتیاهه !!!! این کار اونا ترویج خشونت بود و داوران به ترویج خشونت رای دادن ؟ متاسفم
N
۱۲:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
برنامه مزخرفیه بیکارید دنبال میکنید؟
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
برای تو مزخرفه. تو بیکاری. مگه ما هم مثل تو ایم. ما دوس داریم نگاه کنیم. خیلیم برنامه خوبی.
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دختران نینجا اصلا خوب نبودند و مهدی عبدالوند یهتر بود
اصلا دختران نینجا حقشان نبود که به نظرسنجی بروند
پس همه با هم به گروه سربازان وطن رای میدهیم که بی نظیر بودند
واقعا حقشان است به فینال بروند
سارا
۱۶:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
آقای عبدالوند تکراری بود دفعه پیش مچ اندازی با چندتا موتور سوار این دفعه چندتا آدم ایستاده
حاجی زاده
۱۲:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دختران نینجا عالی بودن عالی عالی مثل همیشه قدرت جسمانی ربطی به نجابت نداره
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
طرف تو مسابقات استعداد یابی دنیا یک شعبده بازی هایی میکنه که نگو و نپرس اونوقت این برنامه علاوه بر کپی بودنش هیچ استعداد خاصی هم درش نیست
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
تو که اینقدر میگی استعداد ندارن. اگه جرئت داری خودت بیا یه کار باحال انجام بده ببینیم . کار بلد
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دختران نینجا خوب نبودن همون کاراای قبلی رو کردن واقعا حق اون مچ اندازه رو داورا خوردن
سارا
۱۶:۱۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
کارای مچ انداز تکراری نبود ؟؟؟؟؟زنجیر به جای موتور!!!!!
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خیلی هم برنامه خوبیه فقط چند سال زمان نیاز داره تا بین مردم جا بیفته افتادشماکه میگی شلاق که استعداد نیس حکایته اینه که گربه دستش به گوش نمیرسه میگه بو میده بلههههه
لیلا
۱۲:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
چه لزومی داره یه دختر تا آخر شب تو خیابون باشه که حالا مجبور باشه با مردها درگیر بشه
هنر زن تو نجابتشه
لیلا
۱۲:۰۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
یه دختر چه لزومی داره ۱۲ شب به بعد تو خیابون باشه
این چه جور ترویجیه که برای دخترامون میکنید
حالا اون دختره شانسش گیر یه معتاد افتاده تونسته بزدندش
وگرنه همه میدونن زن هر چقدر آموزش دیده باشه یه مرد راحت میتونه حریفش بشه
هنر یه زن تو نجابتشه
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم برا اين نظرت
hamed-turk
۱۲:۳۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
شاید شما خبر نداری ولی الان برا یه زن یا دختر روز و شب اهمیتی نداره چون در دو حالت ممکنه یه اتفاقی براش پیش بیاد .
یه زن ورزشکار میتونه حریف یه مرد معمولی بشه
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
نظرت خیلی خوبه
واقعا درست میگویی
اصلا حق دختران نینجا نبود و مهدی عبدالوند بهتر بود
سعید
۱۳:۰۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ساعت 9شب لطفا دقت کنید
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اين حرفا چيه بابا
افسانه
۱۶:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
متاسفم برای شما هموطن کوتاه فکر
علی
۲۳:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ساعت نه شب خیلی دیره بنظرت؟ یعنی از ساعت نه ب بعد شما هیچ زنی رو تو خیابون ندیدی؟
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اين برنامه خيلي خوبه باعث شکوفا شدن استعداد بچه هاي وطن ميشه
نفس جون
۱۱:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خیلی ......
سام
۱۱:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اصلا تا بحال نگاه نکردم و اصلام دوست ندارم ببینیم.. بیکاریدا
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ملت رو گذاشتن سر کار !
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اجرای دختران نینجا اصلا خوب نبود‌. واقعا نمیشه به این حرکات گفت استعداد اون هم در مقابل خیلی از شرکت کننده هایی که واقعا استعداد بودن و به نا حق و از روی احساس حذف شدن . مثلا اون دختر و پسری که مخ ریاضی بودن
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
ب نظر من جای اون دخترو پسر روی صحنه عصر جدید نبود
جواد
۱۱:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
واقعا برنامه مزخرفیه از هر جهت
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
خو نگاه نکن
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
رنگ لباس دختران نینجا ترسناکه کمی شادتر بود جالب تر میشد تیره کلافه میکنه ببینده رو
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خب لباس اصلی نینجا سیاهه عزیزم
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
احسنت خیلی برنامه جالبی هست
s
۱۰:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
این همه اجرا خوب چ فقط از دختران نینجا حمایت میکنین دیشب خیلی مزخرف بود اجراشون حقشون نبود فقط بادبزن ایدشون بود
"دانا"
۱۰:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
وقتی از قبل هماهنگ میکنند که برای گروه نینجا "ژیمناستیک" دکمه سفید رو بزنند یعنی اینکه برای داوردها اجرا مهم نبوده و فقط میخواستن یه سوپرایز داشته باشند

اجرای امشبشون اصلا جالب نبود و فقط به خاطر "زن" بودنشان به مرحله بعد خواهند رفت
رضا
۱۲:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اندفه رای نمیارن اگه عدالت برقرار بشه چون همه کاراشون تکراری بود
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اصلا قشنگ نيست
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اصلا استعداد باشه ب چ دردی میخوره دختران نینجایا نمایش اون دوتا پسر با شلاق
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
مسخره
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
همینه بگو مردم تاساعت 1بعدازنصف شب بیدارنگه میدارن که چی. این برنامه ها واسه مردم بیکار شغل میشه جوانان تحصیل کرده جایی استخدام میشن.
سارا
۱۴:۳۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خب نبین مگه مجبوری
جواد
۰۹:۴۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
زنده باددختران زینب
افسانه
۱۶:۴۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
چه ربطی داره آخه
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
حدود 2 ساعت وقت مردم را میگیرند که 1.5 ساعت را فقط علیخانی حرف میزند . کل اجرای شرکت کنندگان نیم ساعت بیشتر نیست .
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
بابا جمع کنین این مسخره بازی هارو.....کدومشون مثلا استعداد هست اینا اصلا نمیدونن استعداد چیه نمایش چیه ....
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
دختران نینجا اصلا خوب نبودند و حقشان نبود
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
شما که سردر نمیاری عزیزم سکوت پیشه کن
dorehamiim
۱۵:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
واقعا خوب نبودن....این مرحله کاملا الکی رای سفید گرفتن....
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
داورها خوب نیستن
dorehamiim
۱۵:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
داورها افتضاحن...
امیر
۰۹:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خیلی از شرکت کنندگان کارهای زیبایی ارائه داده اند.ولی شما فقط از گروه نینجاها تعریف و تمجید می کنید.علت این تعریف یکجانبه چیست؟
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است برادر
حالا از دخترای مملکتمون تعریف کردن شما باید باعث افتخارتون باشه متاسفم برای دیدگاتون واقعا یک دیدگاه کاملا جهان سومی دارید به جای اینکه افتخار کنید و بگید ما میتونیم اینطوری نظر میدید؟؟
dorehamiim
۱۵:۵۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
موافقم باهات...انقدر اومدن از یه وره بوم فاصله بگیرن از اون طرفش افتادن...قبول دارم تو مرحله قبل دخترا کارشون بد نبود...اما این مرحله واقعا معمولی و خیلی الکی اجرا داشتن...کار شاخصی هم انجام ندادن... ..اگه اینطوریه که گروه پیرامید با اون بچه فسقلی های واقعا بی نظیر و بی رقیب از نظر گروهی و حرکات شگفت انگیز بی نظیرترین بودن تا حالا
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اقای علیخانی بعضی وقتها با خودپسندی و متکبرانه حرف می زنه
مینا
۱۰:۴۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
بهتر بود بگی همیشه
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
اصلا برنامه جالبی نیست و استعداد متحیر العقولی در آن دیده نمی شود
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
شما برو که متحیرالعقولی هستی
سیدامیر
۱۳:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
محیر العقول نه متحیر العقول
ناشناس
۰۳:۵۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
عجب
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
مسخره