سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد در قزوین برگزار می‌شود

ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم‌نهاد استان قزوین بیست‌ودوم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام دبیر هیأت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان گفت: همایش سالیانه سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور مهمانان ملی و استانی ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

 بیدخام افزود: با توجه به ضرورت معرفی ظرفیت و توانمندی‌های تشکل‌های مردم‌نهاد، نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی سمن‌ها نیز همزمان برگزار می‌شود.

او از تمام تشکل‌های مردم‌نهاد استان خواست در این نمایشگاه مشارکت کنند.

دبیر هیأت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان همچنین گفت: انتخابات خانه سازمان‌های مردم‌نهاد هم با حضور تشکل‌های ثبت حقوقی شده و دارای پروانه فعالیت معتبر تا سه ماه آینده برگزار می‌شود از این رو کلیه تشکل‌های مردم‌نهاد باید مجوز خود را تمدید کنند.
بیدخام با تاکید بر ضرورت نظارت و ارزیابی مستمر تشکل‌ها بر اساس شاخص‌های ارسالی افزود: در سال گذشته پروانه فعالیت ۲۳ سازمان صادر و یا تمدید شده است و پیش‌بینی می‌شود امسال به ۴۰ مورد برسد.

او با اشاره به انعقاد بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه با تشکل‌های مردم‌نهاد دارای مجوز و پروانه فعالیت معتبر در زمینه توسعه مشارکت‌های اجتماعی در سال گذشته، از سمن‌ها خواست در زمینه سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور و در چارچوب اهداف و فعالیت‌های خود، طرح‌های تاثیرگذار و خلاقانه به دفتر اجتماعی ارائه کنند.

در این جلسه همچنین مقرر شد کلیه تشکل‌ها برای ارائه گزارش عملکرد و همچنین تمدید مجوز پروانه فعالیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم‌نهاد استان قزوین بیست‌ودوم مرداد برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.