سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان؛

شاخص‌های خدمت رسانی در کمیته امداد استان زنجان ارتقاء یافته است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد خوب این نهاد گفت:شاخص‌های خدمت رسانی در کمیته امداد استان زنجان ارتقاء یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، دکتر خدابخش مرادی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در این جلسه با ابراز خرسندی از اقدامات کمیته امداد گفت: کمیته امداد با اندیشه خوب، عالمانه و کارشناسانه حضرت امام خمینی (ره) در بدو انقلاب تاسیس و با هدف رسیدگی به امور محرومین کار خود را ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر شاخص‌های خدمت رسانی به نیازمندان در استان زنجان ارتقاء پیدا کرده است، گفت: مشارکت خوب مردم در امور خیریه و نقش تیم خدمت رسان در هدایت مشارکت‌های مردمی به رفع مشکلات جامعه هدف دلایل ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی در استان زنجان است.

دکتر مرادی بابیان اینکه حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان یکی از مسائل مهم در خدمت به آنان می‌باشد، افزود: مسئله اساسی برای جامعه هدف ما با توجه به سطح بالای تحصیلات در جامعه ایجاد اشتغال می‌باشد.

وی به فعالیت‌های موسسات خیریه و خدمت رسان اشره کرد و گفت: کار موسسات خیریه و خدمت رسان باید بسیار شفاف و شیشه‌ای باشد تا بتواند اعتماد اجتماعی، باور اجتماعی و سرمایه اجتماعی را حفظ کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه رویکرد استان و مجموعه نظام حمایت از اشتغال است، گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۶ واحد تولیدی در استان راه اندازی شده و تا پایان سال واحد‌های بیشتری با ظرفیت بالا افتتاح می‌شود.

وی فعالیت‌های کمیته امداد را به عنوان نقش مهمی در امنیت اجتماعی دانست و افزود: فعالیت‌های کمیته امداد از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگری می‌کند.

دکتر مرادی در پایان ضمن تقدیر از تلاش مدیر کل و مجموعه امدادگران استان از آحاد مردم برای مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد دعوت کرد.

 

انتهای پیام/ر

فعالیت‌های کمیته امداد  نقش مهمی در امنیت اجتماعی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.