سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳ میلیارد ریال تخلف صنفی در مهاباد ثبت شد

مسئول نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ۴ ماهه نخست امسال تخلف‌های صنفی به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال در این شهرستان شناسایی و ثبت شده است.

قلندری مسئول نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول ۴ ماه نخست سالجاری، ۴ هزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از صنف‌های مختلف به صورت ۲ شیفت در صبح و بعد از ظهر با مشارکت اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان انجام شده است.

او افزود: در این مدت ۴۱۳ پرونده تخلف صنفی به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد ارسال شد که بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به صنف موادغذایی، واحد‌های نانوایی و لوازم آرایشی و بهداشتی و خدماتی بود.

او اضافه کرد: درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده است.

قلندری گفت: در همین مدت ۲۰۶ مورد شکایت از واحد‌های مختلف صنفی از طریق شماره ۱۲۴ توسط شهروندان گزارش شده که ۸۶ مورد آن تخلف و مابقی نیز عدم تخلف بوده است.

مسئول نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: اجرای طرح نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی مهاباد در قالب گشت‌های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی ارایه دهنده کالا و خدمات در طول سال انجام می‌گیرد.

او در پایان گفت: سامانه مردمی ۱۲۴ این شهرستان آماده دریافت انتقادات و شکایات مردمی است و شهروندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته شکایت‌های خود را در این سامانه ارائه دهند.

انتهای پیام / س خ 

انجام حدود ۴ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.