سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجلس آماده حمایت همه جانبه از تولید ملی است

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس آماده حمایت همه جانبه از تولید ملی است، زیرا این مساله را پیش زمینه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از جمله مشکلات اشتغال و … می داند.

فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  از کارخانجات تولید لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب به خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی از ابتدای شروع کار طرح بازدید از شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موانع تولید و ارائه راهکاره‌ها می‌پردازد.


او افزود: در شرایط تحریم که بسیاری از شرکت‌های خارجی به بهانه تحریم ایران را ترک کردند، اکنون شرکت‌ها در بخش تامین مواد اولیه نیازمند حمایت هستند و می‌طلبد که ما از شرکت‌ها و تولیدات داخلی حمایت کنیم.


حسنوند گفت: در کمیسیون انرژی در صنایع بدنبال این هستیم که با استاندارد سازی کاهش مصرف انرژی را داشته باشیم و سعی می‌کنیم استفاده از انرژی‌های نو را در مجموعه‌های صنعتی فرهنگ سازی کنیم.


مجلس آماده حمایت همه جانبه از تولید ملی است، زیرا این مساله را پیش زمینه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از جمله مشکلات اشتغال و … می‌داند.


انتهای پیام/م

 

بازدید رییس واعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از گروه صنعتی انتخاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.