سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزان متقاضی کشت گلخانه ای تسهیلات ارزان قیمت می گیرند

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان اسلام اباد غرب گفت: دولت کمک های خوبی به کشاورزان متقاضی کشت گلخانه ای خواهد کرد و تسهیلات ارزان قیمت در اختیارار آنها خواهد گذاشت.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کامران کریمی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان اسلام اباد غرب گفت: از سیاست های جهاد کشاورزی توسعه فضای گلخانه ای و کشت متراکم و تلاش برای اجرای الگوی کشت شهرستان در راستای مقابله با خشکسالی و کم آبی است.

وی با اشاره به مهم بودن موضوع اقتصاد در شرایط کنونی کشور گفت: بحث اصلی امروز کشور اقتصاد است که یکی از مهمترین بخش های اقتصاد، کشاورزی است.

 کریمی با تاکید بر مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی شهرستان تصریح کرد: استفاده بهینه از آب و رعایت الگوی کشت بسیار مهم است و لازم است تا از منابع آبی موجود شهرستان به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

کامران کریمی در پایان اظهار کرد: توسعه کشت های گلخانه ای یکی از مهمترین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در برنامه ششم و هفتم توسعه است که با هدف افزایش بهره وری آب و افزایش تولید و درآمد کشاورزان و توسعه صادرات انجام خواهد شد و ایجاد گلخانه و استفاده از سیستم های نوین آبیاری را گامی مهم در صرفه جویی و افزایش بهره وری آب است.

وی گفت: خوشبختانه دولت در این زمینه کمک های خوبی به کشاورزان متقاضی کشت گلخانه ای خواهد کرد و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار  آنها خواهد گذاشت که وظیفه ماست که مردم و کشاورزان را از این موضوع مطلع سازیم و در این زمینه اطلاع رسانی خوبی باید داشته باشیم. لذا از کشاورزان و متقاضیان کشت گلخانه تقاضا می شود با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستانها از شرایط احداث گلخانه و نحوه دریافت تسهیلات و وامهای کم بهره مطلع شوند.

انتهای پیام/ز



 

توسعه کشت های گلخانه ای یکی از مهمترین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی  است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.