سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت بیش ار ۲ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران 

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: برداشت برنج در ۲ هزار و ۵۲۲ هکتار از شالیزار‌های مازندران تا پایان تیر ماه امسال انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجید بهادری سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت برنج در ۲ هزار و ۵۲۲ هکتار از شالیزار‌های مازندران تا پایان تیر ماه امسال خبر داد و گفت: برداشت برنج در دو هزار و ۴۳۵ هکتار به روش مکانیزه و مابقی به روش سنتی انجام شد.

وی با اشاره به کشت برنج امسال در در ۲۱۴ هزار و ۳۲۶ هکتار از زمین‌های مازندران، افزود: ۱۵۵ هزار و ۹۳۸ هکتار از این شالیزار‌ها به کشت ارقام محلی و ۵۸ هزار و ۳۸۸ هکتار به ارقام پر محصول اختصاص دارد.

بهادری با بیان اینکه امسال ۳۲ هزار و ۷۵۳ هکتار از شالیزار‌های استان زیر پوشش بیمه قرار گرفت، گفت: عملیات مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز در ۲۰۲ هزار و ۷۷۰ هکتار و مبارزه با بلاست برگ و خوشه و سایر آفات در ۱۰۰ هزار هکتار از شالیزار‌های استان انجام شد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای حمایت از کشاورزان ۶۴ هزار و ۸۶۰ تن کود شیمیایی و آلی بین شالیکاران استان توزیع شد.
 
انتهای پیام/س
 

برداشت برنج در ۲ هزار و ۵۲۲ هکتار از شالیزار‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.