سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری حفاران غیر مجاز در رودسر

۴ حفار غیر مجاز در بخش رحیم آباد رودسر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی گلپور فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ۴ نفر به اتهام حمل غیر قانونی دستگاه فلزیاب و اقدام به حفاری غیر مجاز در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر دستگیر شدند.

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد مشکوک یک خودروی سواری، افزود: با توجه به گزارش‌های مردمی و تردد یک دستگاه خودروی سواری به قصد حفاری غیر مجاز در بخش رحیم آباد شهرستان رودسر نیرو‌های یگان حفاظت با هماهنگی ماموران نیروی انتظامی بخش رحیم آباد این شهرستان و با مجوز مقام قضایی در بازرسی از این خودرو یک دستگاه فلزیاب را کشف و ۴ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: این متهمان به دستور مقام قضایی پس از تنظیم صورتجلسه و بازجویی‌های اولیه، به حفاری غیر مجاز اقرار کردند.

سرهنگ علی گلپور در پایان تصریح کرد: این ۴ نفر به اتهام حمل و نگهداری غیر مجاز دستگاه فلزیاب و اقرار به قصد داشتن حفاری غیر مجاز برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی بخش رحیم آباد رودسر معرفی شدند.

 

انتهای پیام / ق 

حفاری غیر مجاز در رودسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.