سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی بهترین پتانسیل را در ورزش زورخانه‌ای دارد

استاندار خراسان شمالی گفت:این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی در این زمینه دارد که می‌تواند محلی مناسب برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی روز سه شنبه در جمع اعضای هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی این استان بر تجهیز زورخانه‌های این استان تاکید کرد و افزود: در شهرستان‌هایی که زیر ساخت زورخانه‌ای وجود ندارد باید اقدام لازم صورت گیرد.
وی بر برگزاری جشنواره کشتی پهلوانی بازوبند به صورت ملی نیز تاکید کرد و گفت: این استان ظرفیت و پتانسیل خوبی در این زمینه دارد.

وی برگزاری اردو‌های مشترک بین ورزشکاران این استان و کشور‌های دیگر را نیز مورد اشارا قرار داد و افزود: پیگیر برگزاری اردو‌های مشترک هستیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: حتی برای برگزاری مسابقات جهانی در خصوص ورزش پلهوانی و زور خانه‌ای نیز موافقت خواهیم کرد چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید ورزش و اقدامات اجتماعی را اقتصادی کنید و از فضا‌ها و زیر ساخت‌های بهینه استفاده کنید، گفت: فعالیت‌های ورزشی در صورتی ماندگار خواهند شد که اقدامات اقتصادی نیز داشته باشند در غیر این صورت شکست خواهند خورد.
وی افزود: باید از امکاناتی که در اختیار دارید برنامه‌ای برای اقتصاد آن نیز داشته باشید، زیرا که در صورت دریافت اعتبار مشکل به صورت مسکن برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ج

 

خراسان شمالی بهترین پتانسیل را در ورزش زورخانه‌ای دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.