سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شب خاطره مرصاد با عنوان پایان تزویر

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:پایان تزویر عنوان برنامه‌ای از سلسله شب‌های خاطره در کرمانشاه برگزار می‌گردد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد زیبایی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه گفت:پایان تزویر عنوان برنامه‌ای از سلسله شب‌های خاطره است، که عصر شنبه ۵ مرداد ۹۸ با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خاطره گویان عرصه جهاد و مقاومت در کرمانشاه برگزار می‌گردد.

وی بیان کرد : شب خاطره مرصاد، از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه، با محوریت پاسداشت ارزش‌های والای شهدا و آشکار ساختن چهره منافقین کوردل و مدعیان به اصطلاح مدافع حقوق بشر برگزار می‌شود.

فرزاد زیبایی در ادامه افزود: در این مراسم کتاب "حماسه چار زبر" به قلم آذر آزادی تولید شده در دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کرمانشاه، که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است، به دوستداران و علاقمندان عرصه ادبیات پایداری، معرفی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این ویژه برنامه از بخش‌های متنوعی همچون خاطره گویی توسط سرداران و ایثارگران عرصه جهاد، تماشای کلیپ و مستند، اجرای موسیقی توسط دانیال دایان و آیتم‌های دیگری تشکل شده است.

زیبایی در ادامه ضمن دعوت از دوستداران عرصه جهاد و مقاومت اظهار داشت: این مراسم در روز شنبه ۵ مردادماه سالجاری ساعت ۱۷ در سالن همایش اداره کل کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

 

شب خاطره مرصاد  از سوی حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می شود 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.