سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ درصد مشکلات ترخیص کاران بوشهری قابل حل است

رئیس هیات تحقیق و تفحص از گمرک گفت:۸۰ درصد مشکلات مطرح شده از سوی ترخیص کاران بوشهری قابل حل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر قاضی پور در نشست بررسی مسائل مشکلات حوزه گمرک و راهکار‌های برون رفت از آن در جمع فعالان اقتصادی استان بوشهر افزود: آدم‌های بسته نمی‌توانند جایی در حوزه مدیریت گمرکات داشته باشند چرا که چنین افرادی از توانایی تصمیم گیری قاطع برخوردار نیستند.

وی یادآورشد: برای نمونه در گمرک بازرگان مشکلاتی وجود داشت که با تغییر یک مدیر ظرف ۲۴ ساعت شمال غرب کشور رونق گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترخیص کاران به عنوان یکی از منابع درآمدی نظام مورد احترام خاصی هستند و باید مسائل و مشکلات خود را به طور مکتوب ارائه کنند.

قاضی پور گفت: حدود ۸۰ درصد مشکلات مطرح شده از سوی ترخیص کاران بوشهری قابل حل است و باید برای کل ایران تسری یابد، زیرا چنانچه مشکلی اینجا حل شود می‌تواند برای کل کشور هم قابلیت حل داشته باشد.

وی ادامه داد: ترخیص کاران شماره تلفن و زمان تماس هر ناپاکی که از آنان درخواست پول می‌کند را اطلاع رسانی کنند تا زمینه برخورد با فساد فراهم شود.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از گمرک افزود: بدون شک محیط کاری هر چقدر سالم باشد این فضا به سود ترخیص کاران است از این رو ترخیص کاران باید از پرداخت هرگونه رشوه خودداری کنند.

قاضی پور تصریح کرد: در این راستا چنانچه ترخیص کاران به مشکلی برخورد کنند به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی برای حل مشکلات آن‌ها هستم.

وی با بیان اینکه در گمرک بوشهر بسیاری از خودرو خارجی وارداتی ۲ سال است که خاک می‌خورند تاکید کرد:ساماندهی نشدن خودرو‌های بلاتکلیفی میلیارد‌ها دلار ضرر به بیت‌المال وارد می‌کند که باید با ظرفیت‌های قانونی موجود باید ساماندهی شود.

انتهای پیام/م

مدیران انتخابی برای گمرک‌های کشور باید افرادی شجاع و جسور باشند

برچسب ها: گمرک ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.