سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

دشمن در تلاش از بین بردن حجاب در ایران است

امام جمعه یزد بر ضرورت تلاش برای حراست از ارزش‌های انقلاب از سوی همه افراد جامعه تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مدیران و کارکنان حراست ادارات استان یزد بر ضرورت تلاش برای حراست از ارزش‌های انقلاب از سوی همه افراد جامعه تاکید کرد و گفت: همه افراد نسبت به حراست از انقلاب وظیفه دارند و نباید بگذاریم که دشمن بتواند به حرکات خزنده خود برای نفوذ ادامه دهد.

وی افزود: دشمن به شدت در حال تلاش برای نفوذ به بخش‌های مختلف انقلاب است و در این مسیر هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ به این صورت نیست که یکدفعه و به صورت آشکار انجام شود بلکه به صورت بسیار نرم و آرام آرام اقدام به نفوذ می‌کند تا بتواند در جایی به اهدافی که برای خود ترسیم کرده برسد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه اگر به مسئله حجاب نگاه کنیم می‌بینیم که ابتدا دشمن به چادر ایراد گرفت و پس از چند سال به بحث مانتو و مد ورود کرد و الان به اصل بحث حجاب ضربه می‌زند و تلاش می‌کند که حجاب را در ایران از بین ببرد.

ناصری یزدی با بیان اینکه در اوایل انقلاب تکبیر گفتن رسم بود و در مراسم‌های مختلف انجام می‌شد عنوان کرد: تکبیر گفتند چند خاصیت داشت که اول از همه، به وحدانیت و بزرگی خداوند اقرار می‌کردیم و تاکید می‌کردیم که ای آمریکا و‌ای سایر ابرقدرت‌های جهان بدانید که خدا از شما بزرگتر است و شما در مقابل خدا هیچ نیستید به همین دلیل ما اگر بترسیم از خداست و اگر روزی و عزت بخواهیم هم از او می‌گیریم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب تا الان تلاش کرد که کم کم بحث تکبیر را از مراسم‌ها و نشست‌های ما حذف کند و به جای آن دست زدن که نه حرام است و نه کسی می‌تواند جلوی آن را بگیرد جایگزین کند تا به این صورت، به صورت خرد خرد، زمینه حذف اعتقادات مردم را هم فراهم کنند.

وی عنوان کرد: موضوع بعدی که دشمن در ارتباط با تخریب اعتقادات مردم انجام می‌دهد، هم نشینی افراد به ویژه جوانان با حیوانات و دور شدن آن‌ها از خانواده‌هایشان است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: الان بعضی افراد سگ را جایگزین فرزند برای خود می‌دانند و برخی افراد هستند که اصلا به دنبال بچه‌داری و تربیت فرزند نمی‌روند و به جای آن به تبلیغات ماهواره‌ها عمل کرده و اقدام به نگهداری از سگ می‌کنند.

وی به بحث فرزند کمتر اشاره کرد و افزود: این موضوع یک اقدام بسیار اشتباه و خسارت بار برای انقلاب بود و قطعا اگر برای آن کاری نکنیم، در آینده با مشکل جدی روبرو می‌شویم.

انتهای پیام/ی

وظیفه همه افراد نسبت به حراست از ارزش های انقلاب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.