سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از اداره کمیته امداد

کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سرپل ذهاب گفت : در راستای اهداف و برنامه فرهنگی کمیته امداد کارگاه مهارت‌های زندگی باشرکت ۵۰ نفر از پسران عضو کانون فرهنگی تربیتی ولایت با حضور کارشناسان و اساتید مجرب دانشگاهی برگزار گردید.

وی گفت : در این کارگاه یک روزه شرکت کنندگان بصورت علمی و کارشناسی شده با روش‌های صحیح زندگی کردن و معاشرت‌های اجتماعی و راه‌هایی پیشرفت و ترقی آشنا شدند.

بهرامی با توجه به استقبال شرکت کنندگان از این کارگاه افزود:امروزه با توجه به آسیب‌های اجتماعی که حاصل شیطنت‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است این کارگاه راهگشای می‌باشد و امداد در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نیست و خود را موظف به حمایت از برگزاری این گونه کارگاه‌های آموزشی می‌داند.

نشست آموزشی اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت در سرپل ذهاب برگزار گردید

حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد گفت: در راستای اهداف برنامه امداد درخصوص توانمند سازی مددجویان عزیز نشست آموزشی اشتغال با موضوع راهبر شغلی قالیبافی و تابلو فرش با شرکت ۵۰ نفر از مددجویان و اجرا کنندگان طرح راهبر شغلی برگزار گردید.

وی افزود: در این نشست فواید و حسنات طرح راهبر شغلی قالیبافی برای حاضران تشریح گردید و باتوجه به اینکه در این طرح تضمین خرید کالایی تولیدی تاکید و تصویب شده است سود آوری اجرایی طرح در سطح بالایی قرار دارد.

بهرامی رئیس امداد سرپل ذهاب گفت: به افرادی که در اجرای طرح راهبر شغلی قالیبافی موفق باشند بسته‌های تشویقی مادی و معنوی در نظر گرفته شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.