سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت و نقل غیرمجاز کالا‌های دامپزشکی و هرگونه فرآورده دامی توسط ناوگان عمومی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : حمل و نقل غیرمجاز کالا‌های دامپزشکی و هرگونه فرآورده دامی توسط ناوگان عمومی مسافربری ممنوع شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به شروع ممنوعیت‌های حمل برخی از مواد محمولات در مواد ماده ۹ آئین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شرکت‌ها و موسسات مسافربری حق حمل و جابجایی هرگونه کالا‌های دامی و دامپزشکی را ندارند.

وی گفت : جابجایی و حمل غیرمجاز انواع دارو، کالا‌های دامپزشکی، واکسن و هرگونه بار حاوی حیوانات و فرآورده‌های خام دامی توسط ناوگان عمومی مسافربری ممنوع است.

وی اضافه کرد: حمل اینگونه محمولات غیرمجاز ارتباط مستقیم با اشاعه بیماری‌های مشترک انسانی و حیوانی و تأثیر مهمی بر عدم حفظ سلامت عمومی مردم دارد.

کرمی با بیان اینکه سابق به این مواردی مشاهده شده که برخی ناوگان مسافری محمولات دامی غیرمجاز را در باکس‌های یونولیتی که اکثراً در مراکز و واحد‌های غیرمجاز تولید و تکثیر شده جابجا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این ممنوعیت شامل انواع ماهی، زالو و میگو نیز است .

 

 

انتهای پیام/د

شروع ممنوعیت‌های حمل برخی از مواد محمولات

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.