سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مهار آتش سوزی کارگاه و انبار کالا در خیابان لاله زار شمالی + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی کارگاه و انبار کالا در خیابان لاله زار شمالی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ساعت ۱۷:۰۶ عصر امروز حادثه آتش سوزی کارگاه و انبار کالا در خیابان لاله زار شمالی، بعد از خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که در پی آن ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

او افزود: محل حادثه یک محوطه ۶۰۰ متری بود که تقریبا ۳۰۰ متر آن در دو بخش به شکل مسقف با شیروانی قدیمی بود و اطراف محوطه را هم دور تا دور بنا‌های دو سه طبقه قدیمی که همه به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شده‌اند فرا گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در بخش باز این محوطه هم مقدار زیادی کارتن و اجناس آماده چیده شده بود که بخش ۲۰۰ متری در دو طبقه و یک طبقه هم زیرزمین داشت که محل تولید مونتاژ و آماده سازی لوستر بود و در طبقه همکف و طبقه اول این بخش مقدار زیادی کارتن و اجناس آماده شده وجود داشت که دچار آتش سوزی شده بود و آتش به طبقه زیرزمین که کارگاه چاپ بود، در حال سرایت بود.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند و از گسترش آتش و سرایت آن به انبار‌های اطراف محوطه جلوگیری به عمل آوردند.

او افزود: این حادثه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

ملکی گفت: آتش خاموش شده است و نیرو‌های آتش نشانی در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.